Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣυνοδινός, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2011-10-24T16:08:56Z
dc.date.available2011-10-24T16:08:56Z
dc.date.issued2011-10-24T16:08:56Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4310
dc.description.abstractΤο θέμα των χορηγιών κατά καιρούς έχει απασχολήσει πολλούς ερευνητές καθότι τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό. Πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι συγχέουν την διαφήμιση και την προώθηση πωλήσεων με την χορηγία. Άλλοι πάλι συγχέουν την χορηγία με την δωρεά. Ωστόσο πρέπει να τονιστεί ότι η χορηγία δεν είναι τίποτα από όλα αυτά. Η χορηγία είναι εντελώς διαφορετική και σαν στόχο δεν έχει την προβολή, αλλά αντίθετα την στήριξη επιχειρήσεων με αντάλλαγμα την πίστωση των χορηγών με κοινωνική ευπορία. Η χορηγία ως μορφή χρηματοδότησης και ανάπτυξης, των πολιτιστικών ιδρυμάτων και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αποτελεί προϋπόθεση και όχι επιλογή για όλους τους ενδιαφερόμενους που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ελληνικού πολιτισμού. Στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης, η αναζήτηση μεθόδων χρηματοδότησης δημιουργεί συνεχείς «πονοκεφάλους» στους πολιτιστικούς διαχειριστές και στους υπεύθυνους για την ανάπτυξη των πολιτιστικών δραστηριοτήτων, των πολιτιστικών ιδρυμάτων και της πολιτιστικής κληρονομιάς. Η παρούσα εργασία έχει στόχο να ασχοληθεί με το θεσμό της εμπορικής χορηγίας και να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο αυτή επηρεάζει τον πολίτη-καταναλωτή ο οποίος την αντιλαμβάνεται. Προκειμένου να διερευνηθεί η απήχηση αυτή, στη συγκεκριμένη εργασία θα πραγματοποιηθεί έρευνα, η οποία θα μελετήσει τις επιπτώσεις που έχουν οι χορηγίες στις επιχειρήσεις χορηγούς, τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν στην πράξη την χορηγία και το κατά πόσο επηρεάζονται από αυτή στις αγορές τους.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΧορηγία, Επιχειρηματική
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Χρηματοδότηση
dc.subjectΚαταναλωτές
dc.titleΚατανόηση της απήχησης της εμπορικής χορηγίας στον καταναλωτή
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4310
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call332 ΣΥΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»