Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛουπάση, Χάρις-Αριάδνη
dc.date.accessioned2011-10-14T08:32:36Z
dc.date.available2011-10-14T08:32:36Z
dc.date.issued2011-10-14T08:32:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4284
dc.description.abstractΗ εργασία παρουσιάζει τις τάσεις που εκδηλώνονται σχετικά με την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος τόσο από την πλευρά των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων. Στο 1ο Κεφάλαιο αναφέρεται η προσπάθεια που καταβάλλεται από τους οικονομικούς φορείς κάθε κοινωνίας, με στόχο την αντιμετώπιση του φλέγοντος ζητήματος της οικολογικής καταστροφής. Στο 2ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των καταναλωτών να προβούν στην αγορά «πράσινων» προϊόντων. Στο 3ο Κεφάλαιο, παρουσιάζονται χρονολογικά οι τάσεις που επικρατούσαν από τη δεκαετία του ’60 μέχρι του 2000 και καθορίζοντας την πορεία της «πράσινης» αγοράς και της ανταπόκρισης των καταναλωτών. Στο 4ο Κεφάλαιο αναφέρονται οι παράγοντες που δυσχεραίνουν την ήδη τεταμένη κατάσταση του πλανήτη. Στο 5ο Κεφάλαιο, αναλύονται ορισμένες συχνά απαντώμενες έννοιες της Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Οικο-καινοτομίας, της Ανάλυσης Κύκλου Ζωής Προϊόντος, του Green Marketing, της Περιβαλλοντικής Διαχείρισης και Πιστοποίησης και των Οικολογικών σημάτων ενώ στο 6ο Κεφάλαιο, απαριθμώνται τα κίνητρα που προσφέρονται για να ασπαστούν ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις τις αρχές της προστασίας του περιβάλλοντος και της «πράσινης» ανάπτυξης. Στο 7ο Κεφάλαιο αναλύεται ο όρος «Greenwashing», που χρησιμοποιείται για το χαρακτηρισμό των κινήσεων των επιχειρήσεων που έχουν σαν στόχο την παραπλάνηση του κοινού. Στο 8ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται οι πρακτικές των «πράσινων» επιχειρήσεων και στο 9ο Κεφάλαιο, προσδιορίζονται οι συνήθειες και απόψεις καταναλωτών όσον αφορά στη μεταστροφή των σύγχρονων επιχειρήσεων προς μία περιβαλλοντικά φιλικότερη πολιτική. Στο 10ο και τελευταίο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξήχθη, ενώ σε δύο παραρτήματα παρατίθεται το ερωτηματολόγιο της έρευνας και τα διαγράμματα ορισμένων ερωτήσεων της έρευνας του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξη
dc.subjectΠεριβάλλον -- Διαχείριση
dc.subjectΟικολογία
dc.subjectΕπιχείρηση και περιβάλλον
dc.titleΗ προσαρμοστικότητα της σύγχρονης αγοράς στις επιταγές της βιώσιμης ανάπτυξης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4284
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call363.73 ΛΟΥ
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»