Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΧριστάκης, Βασίλειος Γ.
dc.date.accessioned2011-10-11T12:41:15Z
dc.date.available2011-10-11T12:41:15Z
dc.date.issued2011-10-11T12:41:15Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4273
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαπενταετία διακρίνεται μια παγκόσμια οικονομική και επιχειρηματική κρίση. Η χρεοκοπία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων αυξάνεται και η πλειοψηφία τους προσπαθούν να αποκτήσουν το απαραίτητο κέρδος για την επιβίωση τους. Αυτή η κρίση επηρεάζει και γιγάντιες επιχειρήσεις που είτε πτώχευσαν είτε έφτασαν πολύ κοντά σε αυτό. Η εργασία μελετά την εφαρμογή των στρατηγικών Συγχώνευσης, Εξαγοράς και Στρατηγικών Συμμαχιών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σκοπός της είναι να μελετηθεί η Στρατηγική Συμμαχία της Renault-Nissan και η Συγχώνευση της Daimler-Chrysler. Η έρευνα μελετά κάθε μία από τις εταιρείες πριν τη σύναψη της στρατηγικής συμμαχίας και της συγχώνευσης αντίστοιχα. Στα αρχικά στάδια έγινε μια προσπάθεια για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο εταιρειών. Πολλά εν δυνάμει καταστροφικά θέματα όπως η κατανομή της εξουσίας διοίκησης επιλύθηκαν ενώ η ταχύτητα πραγματοποίησης της συγχώνευσης ήταν πολύ υψηλότερη σε σύγκριση με αυτό που συνήθως γίνεται (Waller, 2001). Από τη σύγκριση των δύο περιπτώσεων συνεργασίας προκύπτει πρώτον ότι στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας υπάρχει η ακατανίκητη ανάγκη της ανάδειξης σε παγκόσμιο παίκτη, ο οποίος καλύπτει ένα πλήρες φάσμα προϊόντων, τα οποία παράγει σε οικονομικά ανταγωνιστικό κόστος χρησιμοποιώντας τεχνικές οικονομιών κλίμακας που απορρέουν από τον συντονισμό και την ενοποίηση των γραμμών παραγωγής των εταιρειών σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεύτερον, πως είναι απαραίτητο για την υλοποίηση αυτής της στρατηγικής με επιτυχία η δημιουργία ενός διαφοροποιημένου συνεργατικού στυλ διοίκησης, όπου οι διαφορετικές εμπειρίες εκτιμούνται, οι βέλτιστες πρακτικές χρησιμοποιούνται σε όλη την εταιρεία και ασκείται ανοικτή και αξιόπιστη επικοινωνία. Η στρατηγική συμμαχία των Renault-Nissan αποτελεί πρότυπο διασυνοριακής συνεργασίας μεταξύ εταιρειών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Οικονομία
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΑυτοκίνητα -- Βιομηχανία και εμπόριο -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΣυγχωνεύσεις και εξαγορές-σύγκριση μελετών από την αυτοκινητοβιομηχανία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4273
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4012 ΧΡΙ
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικών


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»