Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΡαγκαβά, Φλώρα
dc.date.accessioned2011-10-11T06:58:58Z
dc.date.available2011-10-11T06:58:58Z
dc.date.issued2011-10-11T06:58:58Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4264
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αποτελεί μια προσπάθεια απόκρισης στη σύγχυση που πολλοί οργανισμοί βιώνουν, ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν τη διαχείριση σχέσεων με πελάτες (CRM) με επιτυχία. Ο πελάτης αποτελεί τον κεντρικό άξονα πάνω στον οποίο καθορίζεται και αναπτύσσεται η στρατηγική κάθε σύγχρονης επιχειρηματικής δραστηριότητας που αφορά στην πώληση αγαθών και υπηρεσιών. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας στρέφεται σε όλους εκείνους τους τρόπους όπου θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση του πελάτη, καθώς η διατήρηση των υπαρχόντων και η απόκτηση νέων αποτελεί στόχο της. Η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας αποτελεί πλέον μονόδρομη επιλογή, μια φιλοσοφία που πρέπει να ενστερνιστεί ολόκληρη η επιχείρηση, γεγονός που σημαίνει υποστήριξη από την ανώτατη διοίκηση και εκπαίδευση προσωπικού.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectBusiness logistics
dc.subjectCustomer relations -- Data processing
dc.subjectData warehousing
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.titleΣτρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας με CRM
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4264
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4'038 ΡΑΓ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»