Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣχοινά, Χρυσούλα Δ.
dc.date.accessioned2011-09-30T08:15:53Z
dc.date.available2011-09-30T08:15:53Z
dc.date.issued2011-09-30T08:15:53Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4233
dc.description.abstractΜε το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης. Παρακάτω λοιπόν προσπαθούμε να κατασκευάσουμε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. Αρχικά γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες της θεωρίας του εκπαιδευτικού λογισμικού τόσο σε γενικό επίπεδο όσο και σε ειδικό που αφορά τις ξένες γλώσσες. Αναπτύσσονται όλα τα βήματα κατασκευής της εφαρμογής ταυτόχρονα σε επίπεδο προγραμματιστή και χρήστη, ενώ περιγράφονται αναλυτικά και οι ενέργειες που εκτελεί το σύστημα όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με αυτό.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΓαλλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.titleΕκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γαλλικής γλώσσας σε περιβάλλον DELPHI
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4233
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.33 ΣΧΟ
dc.description.abstractENThe educational software aims to create a rich, attractive and provocative training environment conducing exploratory, energetic and creative learning. The objective is to improve the quality of the teaching and learning. In this document we are trying to build such an educational software for the learning of French language. Initially, we refer to the basic concepts of the theory of educational software and secondly we specifically analyze how educational software applies to the foreign languages. Finally, we describe the process of making the project on both programmer’s and user’s level, detailing the action to implement the system when the user interacts with it.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»