dc.contributor.author | Σχοινά, Χρυσούλα Δ. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-30T08:15:53Z | |
dc.date.available | 2011-09-30T08:15:53Z | |
dc.date.issued | 2011-09-30T08:15:53Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4233 | |
dc.description.abstract | Με το εκπαιδευτικό λογισμικό επιδιώκεται η δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση. Στόχος είναι η ποιοτική βελτίωση της διαδικασίας διδασκαλίας και μάθησης. Παρακάτω λοιπόν προσπαθούμε να κατασκευάσουμε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας. Αρχικά γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες της θεωρίας του εκπαιδευτικού λογισμικού τόσο σε γενικό επίπεδο όσο και σε ειδικό που αφορά τις ξένες γλώσσες. Αναπτύσσονται όλα τα βήματα κατασκευής της εφαρμογής ταυτόχρονα σε επίπεδο προγραμματιστή και χρήστη, ενώ περιγράφονται αναλυτικά και οι ενέργειες που εκτελεί το σύστημα όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με αυτό. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Γαλλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γαλλικής γλώσσας σε περιβάλλον DELPHI | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4233 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.33 ΣΧΟ | |
dc.description.abstractEN | The educational software aims to create a rich, attractive and provocative training environment conducing exploratory, energetic and creative learning. The objective is to improve the quality of the teaching and learning. In this document we are trying to build such an educational software for the learning of French language. Initially, we refer to the basic concepts of the theory of educational software and secondly we specifically analyze how educational software applies to the foreign languages. Finally, we describe the process of making the project on both programmer’s and user’s level, detailing the action to implement the system when the user interacts with it. | |