Πλοήγηση Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ανά Συγγραφέα "Νηρός, Μελέτιος Ι."
-
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
Νηρός, Μελέτιος Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ...