Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑντωνάκος, Σταύρος Π.
dc.date.accessioned2006-04-03T12:12:04Z
dc.date.available2005-06-10T11:14:36Z
dc.date.issued2005-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/415
dc.description.abstractΗ εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους για την ποιότητα των υπηρεσιών στο τμήμα F&B, καθώς και ποια πολιτική ακολουθεί το κάθε ξενοδοχείο σε θέματα ποιότητας του F&B που έχουν σχέση με τους παραπάνω παράγοντες. Αυτό που ενδιαφέρει είναι η γενική εικόνα που έχουν οι εργαζόμενοι (προϊστάμενοι και υφιστάμενοι) για την ποιότητα των υπηρεσιών στο F&B και μέσα από τη στατιστική ανάλυση επιδιώκεται η αναγνώριση παραγόντων που είναι κρίσιμοι για την ποιότητα των υπηρεσιών στο συγκεκριμένο τμήμα και στους οποίους πρέπει να εστιάσει η εταιρεία.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατών
dc.subjectΞενοδοχεία
dc.subjectΕλλάδα
dc.subjectΠοιοτικός έλεγχος
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/415
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes787407 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»