dc.contributor.author | Ορφανιώτης, Βάιος | |
dc.date.accessioned | 2011-07-06T12:25:33Z | |
dc.date.available | 2011-07-06T12:25:33Z | |
dc.date.issued | 2011-07-06T12:25:33Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4117 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η χρήση κατάλληλων εργαλείων λογισμικού τα οποία είναι απαραίτητα για τον εκπαιδευτικό που θα θελήσει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική τάξη. Συγκεκριμένα, αφορά σε εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και συστήματα δημιουργίας ασκήσεων αυτοαξιολόγησης ικανά να συγκροτήσουν μια ηλεκτρονική τάξη εφόσον υπάρχουν οι συμμετέχοντες. Επιπλέον, αναλύονται οι θεωρίες μάθησης που αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκων και λειτούργησαν ως βάση για τις μικροδιδασκαλίες που δημιουργήθηκαν. Στην παρούσα εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός που έγινε μα βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά για την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευομένων και θα αναλυθούν επιγραμματικά οι στόχοι της κάθε μικροδιδασκαλίας καθώς και του συνόλου της ηλεκτρονικής τάξης. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Μικροδιδασκαλίες για εκπαιδευτικούς | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4117 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.334 ΟΡΦ | |
dc.description.abstractEN | This paper presents the use of appropriate software tools for teachers looking to create an online classroom. Specifically, it focuses on content creation tools and self-assessment exercise systems needed for an e-class. Furthermore, we analyze the learning theories related to adult education that form the basis for these lessons. We also examine the design that was based on specific characteristics for this group of learners and analyze briefly the objectives of each lesson and the e-course as a whole. Then we discuss the design of the course in general, the needs that it covers and the identification of the target group and their general characteristics. The paper also identifies the learning objectives to be achieved in conducting the e-course. Finally, we describe the educational scenario of the course and refer to the technologies used to implement it. | |