Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΟρφανιώτης, Βάιος
dc.date.accessioned2011-07-06T12:25:33Z
dc.date.available2011-07-06T12:25:33Z
dc.date.issued2011-07-06T12:25:33Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4117
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η χρήση κατάλληλων εργαλείων λογισμικού τα οποία είναι απαραίτητα για τον εκπαιδευτικό που θα θελήσει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική τάξη. Συγκεκριμένα, αφορά σε εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και συστήματα δημιουργίας ασκήσεων αυτοαξιολόγησης ικανά να συγκροτήσουν μια ηλεκτρονική τάξη εφόσον υπάρχουν οι συμμετέχοντες. Επιπλέον, αναλύονται οι θεωρίες μάθησης που αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκων και λειτούργησαν ως βάση για τις μικροδιδασκαλίες που δημιουργήθηκαν. Στην παρούσα εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός που έγινε μα βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά για την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευομένων και θα αναλυθούν επιγραμματικά οι στόχοι της κάθε μικροδιδασκαλίας καθώς και του συνόλου της ηλεκτρονικής τάξης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.titleΜικροδιδασκαλίες για εκπαιδευτικούς
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4117
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΟΡΦ
dc.description.abstractENThis paper presents the use of appropriate software tools for teachers looking to create an online classroom. Specifically, it focuses on content creation tools and self-assessment exercise systems needed for an e-class. Furthermore, we analyze the learning theories related to adult education that form the basis for these lessons. We also examine the design that was based on specific characteristics for this group of learners and analyze briefly the objectives of each lesson and the e-course as a whole. Then we discuss the design of the course in general, the needs that it covers and the identification of the target group and their general characteristics. The paper also identifies the learning objectives to be achieved in conducting the e-course. Finally, we describe the educational scenario of the course and refer to the technologies used to implement it.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»