Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚυραγιάννη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2011-07-05T08:04:14Z
dc.date.available2011-07-05T08:04:14Z
dc.date.issued2011-07-05T08:04:14Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4115
dc.description.abstractΤα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας - ΤΠΕ (Information and Communication Technologies - ICTs) και του Διαδικτύου αποτελούν έναν χώρο μεγάλης συζήτησης και διερεύνησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στην προσπάθεια να προωθήσει την γενική πολιτική της σε θέματα που αφορούν την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση δίνει κατευθύνσεις και στόχους. Τα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης θα πρέπει να υποστηρίζουν την ενεργό συμμετοχή των χρηστών, την εμπλοκή αυτών σε αυθεντικές δραστηριότητες μάθησης που προάγουν την συνεργασία και την παροχή κατάλληλων εργαλείων διαλόγου που να διευκολύνουν την διαδικασία της μάθησης. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό τις κατευθύνσεις που δίνει η Ευρωπαϊκή ένωση για τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού θελήσαμε να διερευνήσουμε κατά πόσο η χρήση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management System – LMS) σε συνδυασμό με τη χρήση μιας υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης για την υλοποίηση εξ αποστάσεως μαθημάτων σχεδιασμένα βάση της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα σε σχέση με την εκπαίδευση με τον παραδοσιακό τρόπο. Καθώς επίσης πως αποτιμούν οι εκπαιδευόμενοι το περιβάλλον μάθησης του εξ αποστάσεως μαθήματος. Έτσι οργανώθηκε μια έρευνα με δείγμα 35 εκπαιδευόμενους κέντρου ελευθέρων σπουδών που προσφέρει τεχνολογική εκπαίδευση σε ενηλίκους. Αυτοί οι 35 μαθητές χωρίστηκαν σε 2 ομάδες, την ομάδα ελέγχου με 5 μαθητές και την πειραματική ομάδα με 30 μαθητές. H όλη έρευνα στηρίχθηκε στις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης Moodle και την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης WebEx (Cisco). Στην συνέχεια για την αποτίμηση του δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης χρησιμοποιήθηκε το COLLES - Constructivist On-Line Learning Environment Survey (Έρευνα σύγχρονου εποικοδομητικού μαθησιακού περιβάλλοντος) και συμπληρώθηκε από την πειραματική ομάδα πριν και μετά την ολοκλήρωση των εξ αποστάσεως μαθημάτων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρησιακή εκπαίδευση
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της
dc.subjectΕκπαίδευση -- Τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματα -- Ευρώπη
dc.titleΕκπαίδευση στις επιχειρήσεις
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4115
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4 ΚΥΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»