dc.contributor.author | Κυραγιάννη, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2011-07-05T08:04:14Z | |
dc.date.available | 2011-07-05T08:04:14Z | |
dc.date.issued | 2011-07-05T08:04:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4115 | |
dc.description.abstract | Τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας - ΤΠΕ (Information and Communication Technologies - ICTs) και του Διαδικτύου αποτελούν έναν χώρο μεγάλης συζήτησης και διερεύνησης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση στην προσπάθεια να προωθήσει την γενική πολιτική της σε θέματα που αφορούν την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση δίνει κατευθύνσεις και στόχους. Τα σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης θα πρέπει να υποστηρίζουν την ενεργό συμμετοχή των χρηστών, την εμπλοκή αυτών σε αυθεντικές δραστηριότητες μάθησης που προάγουν την συνεργασία και την παροχή κατάλληλων εργαλείων διαλόγου που να διευκολύνουν την διαδικασία της μάθησης. Χρησιμοποιώντας σαν οδηγό τις κατευθύνσεις που δίνει η Ευρωπαϊκή ένωση για τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και τις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού θελήσαμε να διερευνήσουμε κατά πόσο η χρήση ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Learning Management System – LMS) σε συνδυασμό με τη χρήση μιας υπηρεσίας τηλεδιάσκεψης για την υλοποίηση εξ αποστάσεως μαθημάτων σχεδιασμένα βάση της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) επηρεάζει τα μαθησιακά αποτελέσματα σε σχέση με την εκπαίδευση με τον παραδοσιακό τρόπο. Καθώς επίσης πως αποτιμούν οι εκπαιδευόμενοι το περιβάλλον μάθησης του εξ αποστάσεως μαθήματος. Έτσι οργανώθηκε μια έρευνα με δείγμα 35 εκπαιδευόμενους κέντρου ελευθέρων σπουδών που προσφέρει τεχνολογική εκπαίδευση σε ενηλίκους. Αυτοί οι 35 μαθητές χωρίστηκαν σε 2 ομάδες, την ομάδα ελέγχου με 5 μαθητές και την πειραματική ομάδα με 30 μαθητές. H όλη έρευνα στηρίχθηκε στις αρχές του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και της μάθησης βασισμένης στο έργο (Project – based learning) υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης Moodle και την πλατφόρμα σύγχρονης εκπαίδευσης WebEx (Cisco). Στην συνέχεια για την αποτίμηση του δικτυακού περιβάλλοντος μάθησης χρησιμοποιήθηκε το COLLES - Constructivist On-Line Learning Environment Survey (Έρευνα σύγχρονου εποικοδομητικού μαθησιακού περιβάλλοντος) και συμπληρώθηκε από την πειραματική ομάδα πριν και μετά την ολοκλήρωση των εξ αποστάσεως μαθημάτων. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Επιχειρησιακή εκπαίδευση | |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαιδευτικά προγράμματα -- Ευρώπη | |
dc.title | Εκπαίδευση στις επιχειρήσεις | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4115 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 658.4 ΚΥΡ | |