Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚολόσακα, Όλγα
dc.date.accessioned2011-07-04T16:29:15Z
dc.date.available2011-07-04T16:29:15Z
dc.date.issued2011-07-04T16:29:15Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4107
dc.description.abstractΟι μαθητές χρειάζονται ελκυστικά και αλληλεπιδραστικά μέσα και εργαλεία ώστε η εμπλοκή τους με τις Νέες Τεχνολογίες να είναι μια ενδιαφέρουσα διαδικασία. Τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της λογικής και την απόκτηση δεξιοτήτων και γνώσης με έναν ευχάριστο τρόπο. Το αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει πως η δημιουργία εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών με το kodu μπορεί να εισάγει τους μαθητές στον προγραμματισμό, να τους εξοικειώσει με βασικές δεξιότητες και λειτουργίες των υπολογιστών και να προάγει την διαθεματικότητα. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν εκπαιδευτικά παιχνίδια, σενάρια και αλληλεπιδραστικές δραστηριότητες που μπορούν να εφαρμοστούν στην τάξη. Αναλυτικότερα, θα παρουσιαστεί η γενικότερη φιλοσοφία του εργαλείου οπτικού προγραμματισμού Kodu, το περιβάλλον του, η αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία και πιο συγκεκριμένα στο μάθημα της πληροφορικής και στη διδασκαλία προγραμματισμού. Επιπλέον, θα παρατεθεί επιμορφωτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και η περιγραφή του ισοτόπου που δημιουργήσαμε για την καλύτερη υποστήριξή τους. Τέλος, αναλύονται τα δεδομένα που προκύπτουν από τη μελέτη περίπτωσης που διεξήχθη σχετικά με την εμπλοκή των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης δημοτικού στο μάθημα της πληροφορικής με τη χρήση του εργαλείου Kodu και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την αξιολόγηση της.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικά
dc.subjectΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιχνίδια
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΜάθηση
dc.titleΕκπαιδευτικά παιχνίδια με το εργαλείο οπτικού προγραμματισμού Kodu
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4107
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.397 ΚΟΛ
dc.description.abstractENStudents need attractive and interactive media and tools, so that their involvement with New Technologies to be an interesting process. Educational digital games encourage the development of logic, skills and knowledge in a pleasant way. The objective of this thesis concerns the implementation of educational games with the visual programming tool, Kodu. The purpose of this thesis is to examine how the creation of educational digital games with Kodu can introduce students to programming, to familiarize them with basic skills and functions of computers and to promote the interdisciplinary. Also, teachers can create educational games, scenarios and interactive activities that can be implemented in the classroom. Analytically, we present the general philosophy of the visual programming tool Kodu, its environment, its use in the educational process and more specifically in the course of computer science and teaching programming. In addition, training material for teachers will be presented and the description of the website, that was created to better support them. Finally, we analyze the data generated by the case study conducted on the involvement of students in sixth grade elementary school in the course “Computer Science”, using the tool Kodu and the conclusions drawn from the assessment.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»