Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαραγιαννόπουλος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2011-06-29T15:22:28Z
dc.date.available2011-06-29T15:22:28Z
dc.date.issued2011-06-29T15:22:28Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4077
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η ενσωμάτωση και εφαρμογή της Θεωρίας Δραστηριότητας στο γνωστικό αντικείμενο των Υψηλών Τάσεων της τεχνολογικής εκπαίδευσης μέσω του γνωστικού εργαλείου μάθησης CTAT, προκειμένου να αναδειχθούν δείκτες σημαντικοί στη μάθηση όπως η εμπλοκή, εμφάνιση κινήτρων και συνεργατικότητα. Η συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην έρευνα των γνωστικών εργαλείων δημιουργίας δασκάλων και συγκεκριμένα στο γνωστικό εργαλείο CTAT (Cognitive Tutor Authoring tools). Τα πράγματα, όχι μόνον εδώ αλλά διεθνώς κυρίως, είναι σε ερευνητικό επίπεδο και από τη στιγμή που φτιάχνεται κάπου κάτι, πρέπει οπωσδήποτε να αξιολογείται πριν μπει στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή σαν εργαλείο, έχει έρθει επανάσταση στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Ο μαθητής πλέον, παύει να είναι ένας παθητικός δέκτης αυτών που διαδραματίζονται στην τάξη, αλλά γίνεται ενεργός συμμέτοχος. Είναι ένα ενεργό στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δρα, κάτι κάνει, παίζει αν θέλει, δημιουργεί, οικοδομεί, φτιάχνει. Φαίνεται λοιπόν καθαρά η αναγκαιότητα μιας έρευνας για τη μελέτη του τρόπου με τον οποίο τα γνωστικά εργαλεία σε συνδυασμό με την εφαρμογή της Ενεργούς Μάθησης στην εκπαίδευση, επηρεάζουν τα οφέλη από την διδακτική παρέμβαση στον συγκεκριμένο εργαστηριακό χώρο. Η συγκεκριμένη έρευνα αφορά σε φοιτητές οι οποίοι είναι μελλοντικοί ηλεκτρολόγοι μηχανικοί ΤΕ. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά γίνεται μια προσπάθεια έρευνας σε τέτοιο επίπεδο με αυτό το δείγμα και το συγκεκριμένο γνωστικό εργαλείο.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectConstructivism (Education)
dc.subjectΑλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή
dc.subjectCognitive learning
dc.subjectSPSS (Πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπολογιστών)
dc.subjectDistance learning -- Computer-assisted instruction
dc.titleΓνωστικά εργαλεία και ηλεκτρονική μάθηση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4077
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call374.4 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»