Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛειβαδίτης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2011-06-29T13:35:33Z
dc.date.available2011-06-29T13:35:33Z
dc.date.issued2011-06-29T13:35:33Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4074
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει το πλαίσιο στο οποίο κινείται η συντήρηση και υποστήριξη των πληροφοριακών συστημάτων. Ένα πληροφοριακό σύστημα για να εκπληρώνει το σκοπό της δημιουργίας του είναι απαραίτητο να είναι τεχνολογικά επίκαιρο, καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του και να λειτουργούν απρόσκοπτα όλες του οι συνιστώσες για την έγκαιρη επίτευξη των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων. Η προαναφερόμενη μελέτη περιλαμβάνει το θεσμικό και ρυθμιστικό πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών συντήρησης και υποστήριξης, τις διάφορες κατηγορίες Συμβάσεων Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ) που απαντώνται και τις βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν μια ΣΕΥ, καθώς και τους κρίσιμους όρους που παρέχουν ευελιξία και διασφάλιση για τη σωστή συντήρηση ενός πληροφοριακού συστήματος. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα μιας μελέτης περίπτωσης (Case Study), προετοιμάσθηκε ένα σχέδιο, με οδηγίες και παραδείγματα συμπλήρωσης μιας Σύμβασης Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ). Η διαρκής μετεξέλιξη της πληροφορικής από τα κεντροποιημένα πληροφοριακά συστήματα, στην παροχή υπηρεσιών προς στους χρήστες, με ταυτόχρονη μεταστροφή προς τις εξωγενείς υπηρεσίες (Outsourcing) και τη νεφοϋπολογιστική (Clouding), καθιστούν την με πληρότητα, κατάρτιση εξειδικευμένων Συμβάσεων Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ) ως παράγοντα στρατηγικού χαρακτήρα για την επίτευξη των στόχων ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα διοίκησης -- Ποιοτικός έλεγχος
dc.subjectService-level agreements
dc.subjectInformation technology -- Management
dc.titleΥπηρεσίες υποστήριξης & συντήρησης πληροφοριακών συστημάτων : θεσμικό & ρυθμιστικό πλαίσιο, συμβάσεις επιπέδου υπηρεσιών (Service Level Agreements - SLAs)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4074
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.403 8 ΛΕΙ
dc.description.abstractENThe aim of this work is to study the framework in which the Maintenance and Support of Information Systems take place. In order for an Information System (IS) to accomplish the scope of its creation, it is imperative that it be continuously adjusted to new technologies during its life circle and smoothly operate all its components for the timely achievement of prospective results. This work includes the Institutional and Regulatory framework of Maintenance and Support services, the various categories of Services Level Agreements that are to occur, as well as the basic principles ruling a Service Level Agreement (SLA), followed by the crucial terms that will provide the flexibility and assurance for the proper maintenance of an Information System. Furthermore, taking into consideration a Case Study results, a Plan has been drawn up including guidance and references for the completion of an SLA. The continuous evolution of the Information Technology from the centralized Information Systems to the services provision towards users, followed by the simultaneous conversion to Outsourcing Services and Clouding, make the compilation of specific SLA as a key factor in achieving the goals of an Organization or an Enterprise.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»