Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣικαλιά, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2011-06-09T09:15:14Z
dc.date.available2011-06-09T09:15:14Z
dc.date.issued2011-06-09T09:15:14Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4015
dc.description.abstractΣτην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στην εταιρεία παροχής πληροφοριών ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΝΤΥΠΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Α.Ε και στις μεθόδους που επιλέχθηκαν ώστε η εταιρεία να βελτιώσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να δημιουργήσει ένα ανανεωμένο και συνάμα ισχυρό όνομα στην αγορά. Εξετάζεται η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρία Χρυσός Οδηγός Α.Ε ώστε να εδραιωθεί στην αγορά παροχής πληροφοριών και οι μέθοδοι που επιλέχθηκαν από τη διοίκηση της εταιρείας ώστε να ισχυροποιηθεί το Brand της και να επιτευχθεί το Βrand Revitalization της Χρυσός Οδηγός Α.Ε. Τέλος, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους κατάφερε η εταιρία να εκσυγχρονιστεί, και να παρέχει βελτιωμένα προϊόντα τα οποία συμβαδίζουν με τις ανάγκες των καταναλωτών και την συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας. Επιμέρους στόχοι είναι να παρατεθεί μια θεωρητική ανάλυση που αφορά την ανάπτυξη του Brand στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και τις πρακτικές που εφαρμόζονται για την ανανέωση του Brand μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Επιπλέον επιχειρείται να εντοπιστεί εάν οι πρακτικές ανανέωσης (Revitalization) και ενδυνάμωσης (Cultivating Service Brand Equity) της εικόνας του Χρυσού Οδηγού Α.Ε επηρέασαν το καταναλωτικό κοινό ώστε να διερευνηθούν τυχόν αλλαγές στις οποίες χρειάζεται να προχωρήσει η εταιρία Χρυσός Οδηγός για να βελτιώσει την εικόνα της και να αυξήσει ακόμα περισσότερο την κερδοφορία της. Η μεθοδολογία που ακολουθείται στη συγκεκριμένη έρευνα είναι ποιοτικής μορφής έχει τόσο στοιχεία πρωτογενούς όσο και δευτερογενούς έρευνας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectBrand name products -- Management
dc.subjectΕπιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.titleCultivating service brand equity & brand revitalization : case study: χρυσός οδηγός
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4015
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'27 ΣΙΚ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»