Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΘεοδώρου, Κυριακή
dc.date.accessioned2011-06-09T06:40:27Z
dc.date.available2011-06-09T06:40:27Z
dc.date.issued2011-06-09T06:40:27Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4012
dc.description.abstractΣτο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο, η υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει να επιτύχει καλά αποτελέσματα. Ωστόσο, οι στόχοι των εργαζομένων και των στελεχών δεν είναι πάντοτε οι ίδιοι. Τα στελέχη πρέπει να επιδιώκουν οι στόχοι των ατόμων να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτούς της επιχείρησης. Η υποκίνηση των ατόμων σημαίνει τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος, στο οποίο να μπορούν να ικανοποιήσουν τους στόχους τους. Γι’ αυτό το λόγο, η υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί πρόκληση για τη διοίκηση της επιχείρησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό
dc.subjectΞενοδοχεία -- Προσωπικό
dc.subjectΕργασία και εργαζόμενοι -- Ψυχολογικές απόψεις
dc.subjectΚίνητρο επιτυχίας
dc.subjectEmployee motivation
dc.titleΗ υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού : συγκριτική ανάλυση σε ξενοδοχειακές μονάδες
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4012
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call647.94'0683 ΘΕΟ
dc.description.abstractENToday’s increasingly competitive business world implies that a highly motivated workforce is vital for any organization seeking to achieve good results. However, workers’ and managers’ goals may not be always precisely the same. Therefore, what managers must aim for is getting the individual’s goals as close as possible to those of the organization. Motivating individuals means creating an environment in which they can satisfy their goals. Therefore, the motivation of the workforce can be a fundamental challenge for an organization’s management. The present study examines the motivation of the workforce and focuses in a comparison analysis between the hotels in Greece and other countries. Chapter 1 refers to the conceptual framework of motivation. In Chapter 2 the modern motivation theories are presented. Chapter 3 refers to the various leadership theories and the motivation techniques in practice and chapter 4 presents the situation in hotel industry. Finally, a comparison analysis of the motivational factors between the employers in Greece, Russia, USA, China and Taiwan is presented in chapter 5.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»