Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαραμπίνης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2011-02-11T08:37:12Z
dc.date.available2011-02-11T08:37:12Z
dc.date.issued2011-02-11T08:37:12Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3814
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της αξιοποίησης των Συστημάτων Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τάξεων (ΣΔΗΤ) και ειδικότερα του περιβάλλοντος Moodle, για την υποστήριξη υλοποίησης ευρέως γνωστών στη σχολική εκπαίδευση εκπαιδευτικών στρατηγικών, λαμβάνοντας υπόψη τα αντίστοιχα μοντέλα διδασκαλίας, όπως αυτά καταγράφονται στη διεθνή βιβλιογραφία. Προς την κατεύθυνση αυτή, αρχικά ορίζεται τι είναι ένα διδακτικό μοντέλο και αναφέρεται σε κατηγοριοποιήσεις αυτών. Αναλύονται πέντε ευρέως διαδεδομένα στη σχολική εκπαίδευση διδακτικά μοντέλα, η γνώση των οποίων κρίνεται απαραίτητη για τον εκπαιδευτικό που ξεκινά το διδακτικό του έργο αφού αποτελεί θεμέλιο των εκπαιδευτικών πρακτικών που θα χρησιμοποιήσει στα πλαίσια της υλοποίησης των επιμέρους ενοτήτων μέσα στις σχολικές τάξεις. Στη συνέχεια ορίζεται τι είναι ένα Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τάξεων και γίνεται επισκόπηση δημοφιλών συστημάτων με αναφορά στα δυνητικά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα χρήσης τους στη σχολική εκπαίδευση, ως προς την αξιοποίησή τους για εκπαιδευτικούς σκοπούς, όπως αυτά καταγράφονται στη βιβλιογραφία. Έπειτα παραθέτονται οι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται η πλατφόρμα του Moodle για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων. Προτείνεται και τεκμηριώνεται η κατάλληλη παραμετροποίηση του ΣΔΗΤ Moodle ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε μιας από τις πέντε εκπαιδευτικές στρατηγικές που έχουν επιλεγεί. Προς αυτήν την κατεύθυνση πραγματοποιείται αντιστοίχηση τεχνολογικών εργαλείων που υποστηρίζει το Moodle με χαρακτηριστικά «συστατικά» της κάθε εκπαιδευτικής προσέγγισης ώστε, τα τελευταία, να υποστηριχθούν με επάρκεια.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.titleΑξιοποίηση περιβάλλοντος moodle στη σχολική εκπαίδευση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3814
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»