Show simple item record

dc.contributor.authorΜυτακίδης, Τριαντάφυλλος Γ.
dc.date.accessioned2011-02-11T07:14:10Z
dc.date.available2011-02-11T07:14:10Z
dc.date.issued2011-02-11T07:14:10Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3811
dc.description.abstractΠαρά την πρόοδο που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια στον χώρο των ελληνικών έργων πληροφορικής με την ανάληψη μεγάλων έργων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, οι αποτυχίες παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Είναι απαραίτητη λοιπόν η χρήση τρόπων καθορισμού και ελέγχου της ποιότητας του έργου σε όλη τη διάρκειά του. Κάποιες εταιρείες έχουν προχωρήσει στην πιστοποίησή τους με πρότυπα διαδικασιών, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει ολόκληρος ο οργανισμός να στρατευθεί προκειμένου να φροντίσει όχι μόνο για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του εκάστοτε έργου, αλλά και την εκμετάλλευση των γνώσεων που προκύπτουν. Η εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας διερευνάται στα πλαίσια ενός ελληνικού έργου πληροφορικής που σκοπεύει στην ενοποίηση των λειτουργιών ενός αντιπροσώπου αυτοκινήτων και των εξουσιοδοτημένων εμπόρων που συνεργάζεται. Η μεθοδολογία που περιγράφεται επικεντρώνεται στις αρχές και τα εργαλεία της φιλοσοφίας, αλλά και των σημαντικότερων συμβατών προτύπων και μεθοδολογιών. Επειδή η διοίκηση παίζει πρωτεύοντα ρόλο, κρίνεται απαραίτητη η ανάλυση των κυριότερων αρμοδιοτήτων της. Στη συνέχεια το έργο αναλύεται βήμα προς βήμα, έχοντας ως επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και τις διαδικασίες, διασφαλίζοντας την ποιότητα μέσα από διεξοδικό σχεδιασμό, συνεχείς ελέγχους και ανασκοπήσεις. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν θα τροφοδοτήσουν τον οργανισμό με συμπεράσματα για περεταίρω βελτίωσή του και καλύτερη διοίκηση των επερχόμενων έργων. Η μεθοδολογία στοχεύει σε σημαντικές βελτιώσεις ως προς τη σκοπιά, την ποιότητα, το χρόνο, το κόστος του έργου αλλά και τις προσδοκίες από αυτό.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαχείριση έργου
dc.subjectΠληροφορική
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας
dc.subjectΔιοίκηση έργου
dc.titleΕφαρμογή των αρχών της ολικής ποιότητας στη διοίκηση έργων πληροφορικής στην Ελλάδα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3811
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.562 ΜΥΤ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»