Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔαναμπάσης, Αναστάσιος Ε.
dc.date.accessioned2011-02-07T07:56:34Z
dc.date.available2011-02-07T07:56:34Z
dc.date.issued2011-02-07T07:56:34Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3795
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης τόσο του νομοθετικού πλαισίου που καλύπτει την αγορά της κρουαζιέρας όσο και της πολιτικής που ακολουθείται σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Η πολυπλοκότητα και η διασπορά των ελληνικών νομοθετημάτων που σχετίζονται με την κυκλική κρουαζιέρα, σε συνδυασμό με τις επιταγές της Ε.Ε. για την εν λόγω αγορά, αποτέλεσε κίνητρο για την παρούσα εργασία, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει το γενικό πλαίσιο στο οποίο κινείται η κρουαζιέρα, μέσα από μια συλλογή δικαίου η οποία και παρατίθεται αναλυτικά στα παραρτήματα. Επιπλέον οι νέες εξελίξεις σε διεθνές επίπεδο κατέστησαν αναγκαία την αναζήτηση των πολιτικών που ακολουθούνται σε όλα τα επίπεδα, ώστε να δοθεί απάντηση στο κατά πόσο η Ελλάδα ευνοείται από το παρόν νομοθετικό πλαίσιο (cabotage) ή όχι, καθώς επίσης και ποιές πρωτοβουλίες πρέπει να παρθούν για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα. Η προαναφερθείσα ανάλυση έγινε δυνάμει της κοινοτικής και εθνικής νομοθεσίας σε συνδυασμό με μια σειρά από άρθρα και συγγράμματα που σχετίζονται με το κομμάτι της κυκλικής κρουαζιέρας και το θέμα της άρσης του «cabotage». Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας έδειξαν πως υπάρχει ένα «δυσκίνητο» εθνικό νομικό πλαίσιο το οποίο σε συνδυασμό με την υπαρκτή γραφειοκρατία που «ταλανίζει» τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, λειτουργεί αρνητικά για την ανάπτυξη της αγοράς της κρουαζιέρας αλλά και άλλων κλάδων που λειτουργούν συμπληρωματικά με την παραπάνω αγορά. Τέλος το σύνολο των πηγών και των στοιχείων που παρατίθενται παρακάτω οδηγούν στο συμπέρασμα πως είναι αναγκαία η πλήρης άρση του «cabotage», σε συνδυασμό με την λήψη μιας σειράς πρωτοβουλιών εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης, ώστε να καταστεί η Ελλάδα και οι ελληνικοί λιμένες κόμβος για τις εταιρίες – κολοσσοί της αγοράς της κρουαζιέρας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCruise ships -- Management
dc.subjectCruise lines
dc.subjectΝαυτιλία -- Δίκαιο και νομοθεσία
dc.subjectCabotage
dc.titleΤο νομικό και θεσμικό πλαίσιο της κρουαζιέρας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3795
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call387.5'42 ΔΑΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»