Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜαθιόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2011-02-07T07:06:35Z
dc.date.available2011-02-07T07:06:35Z
dc.date.issued2011-02-07T07:06:35Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3793
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εφαρμογή της αυθεντικής αξιολόγησης σε συνεργατικά τεχνολογικά υποστηριζόμενα περιβάλλοντα μάθησης. Εφαρμόστηκε νατουραλιστική συναφειακή έρευνα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κατά την οποία μελετήθηκαν οι αντιλήψεις των φοιτητών για την αυθεντική αξιολόγηση και οι συσχετίσεις αυτών με τις διαστάσεις της αυθεντικής αξιολόγησης, με την προσέγγιση στη μελέτη (επιφανειακή/ σε βάθος), με τον αναστοχαστικό τρόπο σκέψης και τα κίνητρα των εκπαιδευομένων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι η αυθεντική αξιολόγηση ενισχύει τη μελέτη σε βάθος, τον αναστοχασμό και την εσωτερική κινητοποίηση των εκπαιδευομένων. Οι εκπαιδευόμενοι συνδέουν την αυθεντικότητα της αξιολόγησης σε ένα διαδικτυακό σύστημα με τη συνολική αυθεντικότητα της διαδικασίας, την αυθεντική δραστηριότητα, το φυσικό πλαίσιο, τα παραγόμενα προϊόντα και τα ξεκάθαρα και αυθεντικά κριτήρια αξιολόγησης που αντιπροσωπεύουν την καθημερινή πραγματική ζωή. Για τη δημιουργία αυθεντικού περιβάλλοντος για τους φοιτητές που θα ενοποιεί την εκπαίδευση, τη μάθηση και την αξιολόγηση στην ηλεκτρονική μάθηση, χρησιμοποιήθηκε το σύστημα διαχείρισης της μάθησης moodle, το οποίο υποστηρίζει τη συνεργασία των φοιτητών και τις επιμέρους διαστάσεις της αυθεντικής αξιολόγησης. Οι εκπαιδευτές και οι δημιουργοί συνεργατικών περιβαλλόντων μάθησης υποβοηθούμενων από ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την αυθεντική αξιολόγηση ως εναλλακτικό και πιο αποτελεσματικό τρόπο αξιολόγησης και μάθησης. Καλά οργανωμένα και κατανοητά πρότυπα, αυθεντικές δραστηριότητες, κριτήρια και ρουμπρίκες μπορούν να ενδυναμώσουν την αυθεντικότητα στην αξιολόγηση. Η εφαρμογή της αυθεντικής αξιολόγησης και η ενσωμάτωσή της στην εκπαιδευτική διαδικασία δημιουργεί μια νέα δυναμική στην αξιολόγηση για τη μάθηση, αντί για την αξιολόγηση της μάθησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectTeam learning approach in education
dc.subjectGroup work in education
dc.titleΑυθεντική αξιολόγηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3793
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.39'5 ΜΑΘ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»