dc.contributor.author | Τσίντζηρα, Κωνσταντίνα Χρ. | |
dc.date.accessioned | 2011-01-25T15:13:51Z | |
dc.date.available | 2011-01-25T15:13:51Z | |
dc.date.issued | 2011-01-25T15:13:51Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3774 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στα ευφυή συστήματα διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια και ακολουθεί μια εκτενέστερη αναφορά στις βασικές αρχές που διέπουν τα προσαρμοστικά εκπαιδευτικά υπερμέσα καθώς και τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρουν στο χρήστη. Τα προσαρμοστικά εκπαιδευτικά υπερμέσα αποτελούν μια από πιο πρόσφατες ερευνητικές προσεγγίσεις στον τομέα της ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθούν τα εγχειρίδια χρήστη και προγραμματιστή για την εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί στην οποία παρουσιάζονται στην πράξη οι έννοιες που έχουν περιγραφεί παραπάνω. Η εφαρμογή αποτελεί εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα των μαθηματικών των τριών πρώτων τάξεων του δημοτικού. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια | |
dc.subject | Intelligent tutoring systems | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.title | Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας μαθηματικών για μαθητές δημοτικού | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3774 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 510.78 ΤΣΙ | |
dc.description.abstractEN | In the present diplomatic work becomes report in the “Intelligent Tutoring Systems” that are used in the Internet in the past few year and it follows a more extensive report present the basic principles underlying the Adaptive Educational Hypermedia as well as the primary services provided to the user. The Adaptive Educational Hypermedia are one of the most recent research approaches to Open and Distance Learning. In the second part of work follow the handbooks of user and programmer for the application that we have developed in which are presented into practice the significances that have been described above.The application constitutes educational software for the course of Mathematics of three First Classes of Public school. | |