Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσίντζηρα, Κωνσταντίνα Χρ.
dc.date.accessioned2011-01-25T15:13:51Z
dc.date.available2011-01-25T15:13:51Z
dc.date.issued2011-01-25T15:13:51Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3774
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στα ευφυή συστήματα διδασκαλίας που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια και ακολουθεί μια εκτενέστερη αναφορά στις βασικές αρχές που διέπουν τα προσαρμοστικά εκπαιδευτικά υπερμέσα καθώς και τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρουν στο χρήστη. Τα προσαρμοστικά εκπαιδευτικά υπερμέσα αποτελούν μια από πιο πρόσφατες ερευνητικές προσεγγίσεις στον τομέα της ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθούν τα εγχειρίδια χρήστη και προγραμματιστή για την εφαρμογή που έχει αναπτυχθεί στην οποία παρουσιάζονται στην πράξη οι έννοιες που έχουν περιγραφεί παραπάνω. Η εφαρμογή αποτελεί εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα των μαθηματικών των τριών πρώτων τάξεων του δημοτικού.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια
dc.subjectIntelligent tutoring systems
dc.subjectΜαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.titleΠροσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας μαθηματικών για μαθητές δημοτικού
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3774
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call510.78 ΤΣΙ
dc.description.abstractENIn the present diplomatic work becomes report in the “Intelligent Tutoring Systems” that are used in the Internet in the past few year and it follows a more extensive report present the basic principles underlying the Adaptive Educational Hypermedia as well as the primary services provided to the user. The Adaptive Educational Hypermedia are one of the most recent research approaches to Open and Distance Learning. In the second part of work follow the handbooks of user and programmer for the application that we have developed in which are presented into practice the significances that have been described above.The application constitutes educational software for the course of Mathematics of three First Classes of Public school.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»