Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαρράς, Στέλιος Λ.
dc.date.accessioned2011-01-18T17:00:26Z
dc.date.available2011-01-18T17:00:26Z
dc.date.issued2011-01-18T17:00:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3760
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο σύγχρονο καταναλωτή. Στο άμεσο περιβάλλον του τελευταίου, η τεχνολογία αλλάζει σήμερα τον τρόπο επικοινωνίας και συμβάλλει στη διαμόρφωση των επιλογών του, αλλάζοντας συνεπακόλουθα τις ίδιες του τις συνήθειες. Το Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης βασίζεται στο συνδυασμό πολλών διαφορετικών τάσεων, οι περισσότερες από τις οποίες προέρχονται από την εξάπλωση του διαδικτύου και των ψηφιακών κοινωνικών μέσων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα ιστολόγια, μικρο - ιστολόγια, κοινωνικά δίκτυα επαφών – ειδήσεων - δεικτοδότησης, υπηρεσίες δημοσίευσης-αναμετάδοσης εκπομπών, κ.ά. με αντίστοιχες εφαρμογές από ένα πλήθος εργαλείων όπως τα Facebook, Twitter, Digg, Delicous, YouTube και πάρα πολλά άλλα. Εξετάζονται οι τρόποι με τους οποίους τα παραπάνω μπορούν να βοηθήσουν το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης στην χάραξη ή ενίσχυση της στρατηγικής της για το διαδίκτυο, με στόχο, τη διατήρηση άμεσης σχέσης με τους πελάτες της, την καλύτερη υποστήριξη και εξυπηρέτησή τους, τη λήψη άμεσης επαναπληροφόρησης για την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της, την προώθηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών, την προσέλκυση νέων πελατών. Αναλύεται επίσης ο τρόπος που χρησιμοποιείται το «Social Media Marketing» από επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, παρουσιάζοντας σχετικές μελέτες περιπτώσεων, καθώς και τον βαθμό αξιοποίησής του από ελληνικές επιχειρήσεις. Τέλος, μέσα από μία έρευνα μάρκετινγκ, γίνεται προσπάθεια προσέγγισης του βαθμού διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ελληνικές επιχειρήσεις.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectOnline social networks
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.titleΜάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3760
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.84 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»