Show simple item record

dc.contributor.authorΤζουάνη, Ηλιάνα
dc.date.accessioned2010-11-24T06:15:32Z
dc.date.available2010-11-24T06:15:32Z
dc.date.issued2010-11-24T06:15:32Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3683
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων και συναλλάγματος για την Ελλάδα και ίσως τον βασικότερο παράγοντα, ο οποίος μπορεί να συμβάλλει σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτήν που διανύουμε στη σημερινή εποχή. Για να γίνει, όμως, αισθητή η σημασία του τουρισμού για μια χώρα ή έναν προορισμό, θα πρέπει πρώτα να εξεταστεί η εικόνα που έχει ο δυνητικός τουρίστας για την συγκεκριμένα χώρα ή προορισμό και η αξία που θεωρεί ο τουρίστας ότι έχει μέσω της επιλογής ενός συγκεκριμένου προορισμού. Απώτερος στόχος, λοιπόν, της παρούσας διπλωματικής είναι η αναζήτηση της αξίας που προσδίδει ο τουρίστας μέσω της επιλογής να επισκεφτεί κάποιον προορισμό, αλλά και το Brand, δηλαδή η προσωπικότητα που έχει σχηματίσει για τον συγκεκριμένο προορισμό. Επίσης, μέσω της βιβλιογραφίας θα διαπιστωθεί ότι κάθε προορισμός διαθέτει μια ή και περισσότερες προσωπικότητες, οι οποίες καθρεφτίζουν τα χαρακτηριστικά των δυνητικών τουριστών. Αυτό είναι ένα σημαντικό γεγονός-εύρημα, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν και να στοχεύσουν στο αντιπροσωπευτικό target group. Τέλος, μέσω της έρευνας που εκπονήθηκε για το νησί της Πάρου με την συμπλήρωση ερωτηματολογίων από Έλληνες επισκέπτες της Πάρου, αλλά και μέσω συνεντεύξεων εις βάθος, σκιαγραφήθηκε τόσο το προφίλ των τουριστών της, όσο και η προσωπικότητά της, η οποία αποτελείται από αρκετές διαφορετικές διαστάσεις, λόγω των πολλαπλών επιλογών που διαθέτει ως τουριστικός προορισμός. Το συμπέρασμα αυτό μπορεί να θεωρηθεί είτε ως «αχίλλειος πτέρνα» για την Πάρο, καθώς δεν της προσδίδει μια μοναδιαία εικόνα, που να προσελκύει στοχευμένο (target) γκρουπ τουριστών, είτε ως θετικά αξιοποιούμενο εύρημα, καθώς η πληθώρα των εναλλακτικών επιλογών κερδίζει την προσέλκυση τουριστών, οι οποίοι μπορεί να επιθυμούν να γίνουν δέκτες τελείως διαφορετικών οφελών από την επίσκεψή τους σε αυτήν.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Πάρος (Κυκλάδες)
dc.subjectΤουρισμός -- Στατιστική ανάλυση -- Ελλάδα
dc.subjectΤουρισμός -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleBrand personality destination : the case of Paros
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3683
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call338.4791 ΤΖΟ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»