dc.contributor.author | Παπαδάκης, Αριστείδης | |
dc.date.accessioned | 2010-11-10T12:55:04Z | |
dc.date.available | 2010-11-10T12:55:04Z | |
dc.date.issued | 2010-11-10T12:55:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3673 | |
dc.description.abstract | Ο ρόλος του ναυλομεσίτη είναι εκείνος του διαμεσολαβητή για την επίτευξη συμφωνιών συνεργασίας που περιλαμβάνουν μεταφορές αγαθών δια θαλάσσης. Ο ναυλομεσίτης, είτε εκπροσωπεί έναν ναυλωτή ή έναν πλοιοκτήτη, αναλαμβάνει να εντοπίσει την κατάλληλη ευκαιρία για ναύλωση και να διαπραγματευτεί τους όρους της, καταλήγοντας σε ένα δεσμευτικό συμβόλαιο μεταξύ των δυο συνεργαζόμενων μερών, το ναυλοσύμφωνο. Η δουλειά του δεν είναι απλή, φέρει μεγάλη ευθύνη και απαιτούνται πολλές ικανότητες για να επιτύχει. Η παρούσα εργασία σκοπεύει στη διερεύνηση του επαγγέλματος του ναυλομεσίτη. Αρχικά αναλύεται ο ρόλος αλλά και η φύση της δουλειάς ενός ναυλομεσίτη, οι ικανότητες που πρέπει να διαθέτει κάποιος για να επιτύχει σε αυτόν τον τομέα και οι ευθύνες που φέρει, ενώ επιχειρείται μια κατηγοριοποίηση των ναυλομεσιτών. Στη συνέχεια επιχειρείται η ανάδειξη του ρόλου του ναυλομεσίτη μέσα από μια μελέτη περίπτωσης και η διεξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την ηλικία, τη μόρφωση των εργαζομένων σε ναυλομεσιτικά γραφεία, αλλά και τις τάσεις για δραστηριοποίηση των ελληνικών ναυλομεσιτικών γραφείων γενικότερα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναύλωση και ναύλος | |
dc.subject | Ναυλοσύμφωνα | |
dc.subject | Ναυτικό δίκαιο | |
dc.title | Οι διαδικασίες της ναύλωσης και ο κλάδος των ναυλομεσιτών | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3673 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.544 ΠΑΠ | |
dc.description.abstractEN | The role of the ship-broker is that of mediator for the achievement of agreements of collaboration that include transport of goods via sea. The ship-broker, either representing a charterer or a ship owner, undertakes the location of the most suitable occasion for chartering and negotiates her terms, leading to a binding contract between the two parts, the charter party. His work is not simple, brings big responsibilities and requires a lot of abilities in order to be successful. The present thesis intends the investigation of the ship-brokering profession. Initially the role and the nature of the ship-broker’s work as well as the skills they should possess in order to be successful are analyzed, along with the responsibilities this profession holds. Also, a categorisation of ship-brokers is attempted. Afterwards, the role of the ship-broker is presented, through a case-study. Furthermore, a research on Greek ship-broker’s companies is presented and the conduct of conclusions, with regard to the age and education of workers in ship-broker offices, as well as tendencies for activation of Greek ship-broker offices more generally, is attempted. | |