Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚουτσολιάκος, Κοσμάς Π.
dc.date.accessioned2010-06-04T08:44:00Z
dc.date.available2010-06-04T08:44:00Z
dc.date.issued2010-06-04T08:44:00Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3525
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας ΕΚΕ και της άσκησης μάρκετινγκ και ο συσχετισμός τους στις σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται προσέγγιση των νέων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον και στη συνέχεια μια προσπάθεια ερμηνείας των όρων της ΕΚΕ και του μάρκετινγκ καθώς και ο συσχετισμός μεταξύ τους. Εν συνεχεία στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσονται οι τρόποι και το πεδίο εφαρμογής της ΕΚΕ στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά όχι μόνο στις μεγάλες επιχειρήσεις γιατί όπως παρουσιάζεται, η ΕΚΕ μπορεί να εφαρμοστεί και στις μικρομεσαίες αφού τα οφέλη της απευθύνονται σε όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων. Κατά αντιστοιχία γίνεται και για την έννοια του μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο αναλύει το ισχύον περιβάλλον των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται και που έχει διαμορφωθεί και σύμφωνα με τα καινούργια δεδομένα που έχουν προκύψει γίνεται ανάλυση στα νέα δεδομένα που επιβάλλουν στις ελληνικές επιχειρήσεις που είναι μονόδρομος πλέον η υιοθέτηση των τρόπων, των εφαρμογών και των πρακτικών των νέων επιχειρηματικών στρατηγικών. Επίσης γίνεται ιδιαίτερη μνεία στο Κοινωνικό Βαρόμετρο ASBI (Awareness & Social Behavior Index) που αποτελεί τη μεγαλύτερη διαχρονική έρευνα για τις στάσεις και τις συμπεριφορές της κοινής γνώμης όσον αφορά την εμβέλεια και την επιρροή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα καθώς και των φορέων που την υιοθετούν αλλά και ποια είναι η συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών στις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν τις νέες στρατηγικές. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθεται η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης ΟΠΑΠ Α.Ε. η οποία κατά κοινή ομολογία είναι πρωτοπόρος στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο και είναι η επιχείρηση η οποία εφαρμόζει με μεγάλη επιτυχία τις νέες στρατηγικές που είναι απαραίτητες για την επιβίωση στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΚοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
dc.subjectΕπιχειρηματική ηθική
dc.titleΑνάπτυξη ενός δημοσίου οργανισμού στο νέο επιχειρηματικό περιβάλλον : η περίπτωση ΟΠΑΠ Α.Ε.
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3525
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8 ΚΟΥ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»