Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣταυρόπουλος, Νικόλαος Α.
dc.date.accessioned2010-04-26T08:23:43Z
dc.date.available2010-04-26T08:23:43Z
dc.date.issued2010-04-26T08:23:43Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3461
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να περιγράψει τη σχέση της ποιότητας με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο της υγείας. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή για την ποιότητα στην υγειονομική περίθαλψη. Ακολούθως τονίζονται η αναγκαιότητα για βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας και τα οφέλη που προκύπτουν από την επίτευξη του στόχου. Παρουσιάζονται διάφορες μέθοδοι - διαδικασίες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να επιτευχθεί η βελτίωση της ποιότητας, καθώς και τα στάδια εφαρμογής τους, οι δυσκολίες που ανακύπτουν, το κόστος, αλλά και τα πλεονεκτήματα των προγραμμάτων. Ακολουθεί σύντομη περιγραφή της ευρωπαϊκής πολιτικής σχετικά με την ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας και ορισμένων Διεθνών Οργανισμών Πιστοποίησης και Διασφάλισης Ποιότητας στην Υγεία. Στη συνέχεια, ακολουθεί η παράθεση ορισμένων, βασικών, μη χρηματοοικονομικών δεικτών μέτρησης της αποδοτικότητας και, κατ’ επέκταση, της ποιότητας των παρεχόμενων, από νοσοκομειακούς οργανισμούς, υπηρεσιών υγείας. Βασικό κομμάτι της παρούσης εργασίας αποτελεί η προσπάθεια μελέτης του συνολικού δείκτη ικανοποίησης των ασθενών σε επιλεγμένο νοσηλευτικό ίδρυμα της ελληνικής περιφέρειας και η προσπάθεια εξαγωγής συμπερασμάτων. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια συγκέντρωσης ορισμένων και, όσο το δυνατόν, συγκεκριμένων προτάσεων, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Οι προτάσεις αυτές, αναφέρονται κατά κύριο λόγο στην ελληνική πραγματικότητα, δεν αποκλείεται, όμως, η υιοθέτηση τους και από οποιοδήποτε άλλο σύστημα υγείας, το οποίο έχει σαν στόχο την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων, προς τους πολίτες, υπηρεσιών, αν και εφόσον, όλες ή μέρος αυτών δεν έχει ήδη υιοθετηθεί.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΙατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος
dc.subjectΔημόσια υγεία -- Ελλάδα -- Αξιολόγηση
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδα
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών υγείας : μελέτη ικανοποίησης ασθενών δημόσιου νοσοκομείου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3461
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.562 ΣΤΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»