Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΘεοχαρόπουλος, Ιωάννης Χ.
dc.date.accessioned2010-02-09T11:57:55Z
dc.date.available2010-02-09T11:57:55Z
dc.date.issued2010-02-09T11:57:55Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3414
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική έρευνα καταβάλλει γενναίες προσπάθειες να μοντελοποιήσει την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, προκειμένου να παραγάγει γενικεύσιμα σχήματα χρήσης των ΤΠΕ στην πράξη. Σε θεωρητικό επίπεδο, η έλλειψη ενός συνεκτικού πυρήνα βασικών παιδαγωγικών αρχών συμβατών με τις ΤΠΕ είναι εμφανής. Αποτέλεσμα αυτού είναι η ύπαρξη πάρα πολλών περιγραφικών θεωριών μάθησης (ξεπερνούν τις 100!), πολλές από τις οποίες διαθέτουν ένα πολύ στενό πεδίο εφαρμογής. Απουσιάζει μια καθολική «Παιδαγωγική Θεωρία» η οποία θα καθορίσει τη σκοπιμότητα και το εύρος της εισαγωγής των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση. Έχοντας μια σαφή αίσθηση της πραγματικότητας της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, η παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρεί να δημιουργήσει ένα συστημικό - κυβερνητικό οργανωσιακό πλαίσιο αναφορικά με την ερμηνευτική αλλά και την παρέμβαση στον τομέα της εκπαιδευτικής πληροφορικής. Η ενεργός περιοχή της διατριβής είναι η ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ειδικότερα ο τομέας των φυσικών επιστημών. Επιστημολογικά, η διδακτορική διατριβή ανήκει στον τομέα της εκπαιδευτικής κυβερνητικής, τομέας ο οποίος διερευνά οργανωσιακά σχήματα με επίκεντρο την εκπαιδευτική τεχνολογία. Το βασικό ερευνητικό ερώτημα το οποίο και είναι διά- χυτο σε όλη τη διατριβή είναι: «Πώς θα μπορούσε η Συστημική – Κυβερνητική Οργανωσιακή Θεωρία να φανεί χρήσιμη στην ανάπτυξη βασικών ερμηνευτικών και σχεδιαστικών αρχών στον δύσκολο τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Στη διατριβή αναπτύσσεται μια επαρκής θεωρητική - ερμηνευτική βάση με παράλληλη παρουσίαση της αντικειμενικής γλώσσας της εκπαιδευτικής κυβερνητικής, ενώ στον τομέα της παρέμβασης επιχειρείται η εφαρμογή της θεωρίας στην υλοποίηση Εικονικής Κοινότητας Μάθησης Εκπαιδευτικών που αποτελεί σήμερα ένα ζήτημα αιχμής της εκπαιδευτικής τεχνολογίας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΟργανωσιακή ανάπτυξη
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΣυστημικές - κυβερνητικές προσεγγίσεις στην εκπαίδευση : εφαρμογή στον σχεδιασμό, την ανάλυση και την υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος για την ανάπτυξη εικονικών κοινοτήτων συνεργασίας και μάθησης εκπαιδευτικών
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3414
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call378.01 ΘΕΟ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»