Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσαγκαράκης, Νικόλαος Κ.
dc.date.accessioned2008-11-04T07:26:35Z
dc.date.available2008-11-04T07:26:35Z
dc.date.issued2008-11-04T07:26:35Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2784
dc.description.abstractΑντικειμενικοί σκοποί της παρούσας μελέτης είναι αφενός να εκτιμηθεί η χρησιμότητα της ύπαρξης ενός Διεθνούς Σχεδίου Μάρκετινγκ για τη μάρκα υπό μελέτη, Campari και αφετέρου να διαπιστωθεί η δυνατότητα εφαρμογής του σχεδίου αυτού, σε δύο συγκεκριμένες αγορές, την ελληνική και των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων. Σκοπός είναι να διαπιστώσουν κατά πόσον το διεθνές σχέδιο μάρκετινγκ, μπορεί να αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα στηθούν τα επιμέρους σχέδια της μάρκας για τις χώρες υπό εξέταση. Ποιες είναι οι παραδοχές που παραμένουν αμετάβλητες προκειμένου να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις για ενιαία στρατηγική της μάρκας σε διεθνή κλίμακα και ποιες είναι οι δυνατότητες προσαρμογής στα δεδομένα και τις ανάγκες των συγκεκριμένων δύο χωρών. Είναι προφανές ότι το διεθνές σχέδιο μάρκετινγκ αναφέρεται στο σύνολο των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται το Campari και επομένως τόσο η συλλογή των πληροφοριών και των δεδομένων, όσο και η ανάλυση και επεξεργασία τους, έχουν μία γενική κατεύθυνση και θεώρηση των πραγμάτων. Το ετήσιο σχέδιο μάρκετινγκ αποτελεί το εγχειρίδιο του προϊόντος για όσα αφορούν την παρουσία της μάρκας στην εγχώρια ελληνική αγορά. Ολοκληρώνοντας τη μελέτη, αναφέρονται κάποια συμπεράσματα σχετικά με την ανάγκη κατανόησης των διεθνών διαστάσεων της μάρκας και του περιβάλλοντος δραστηριοποίησής της, την ευχέρεια διαχείρισης επιστημονικών εργαλείων για την επεξεργασία πληροφοριών, τους κανόνες λειτουργίας και τις δυναμικές κάθε αγοράς. Διαπιστώνεται η χρησιμότητα του διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ και γίνεται σύγκριση των δύο αγορών, βάση της οποίας διαπιστώνονται ομοιότητες και διαφορές.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΟινοπνευματώδη ποτά -- Μάρκετινγκ
dc.titleΑλκοολούχα, μελέτη περίπτωσης Ελλάδος - Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων : μελέτη περίπτωσης ενός προϊόντος δύο αγορών. Σύντομη παρουσίαση του ομίλου Campari και των δραστηριοτήτων του. Γνωριμία με το προϊόν αναφοράς Campari. Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς οινοπνευματωδών και της αγοράς των Ενωμένων Αραβικών Εμιράτων και ανάλυση του Brand plan ανά χώρα. Σύγκριση των αγορών και εξαγωγή συμπερασμάτων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2784
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call641.21 ΤΣΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»