Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠετροπουλάκη, Χρυσαυγή Μ.
dc.date.accessioned2008-10-03T08:42:50Z
dc.date.available2008-10-03T08:42:50Z
dc.date.issued2008-10-03T08:42:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2676
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη έχει καταβληθεί προσπάθεια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του θέματος της διαχείρισης των σχέσεων πελατών στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, δίνοντας έμφαση στην εφαρμογή των συστημάτων CRM στον τραπεζικό κλάδο. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στην επιτυχημένη υλοποίηση και εφαρμογή του CRM στον κορυφαίο διεθνή χρηματοπιστωτικό όμιλο της Deutsche Bank. Αναφορικά με την ελληνική πραγματικότητα, παρουσιάζεται η εφαρμογή του συστήματος CRM στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χρηματοπιστωτικό όμιλο της Attica Bank, με σκοπό να αποδοθεί μία σαφής εικόνα των τάσεων, των ευκαιριών, των περιορισμών, αλλά και των συμπερασμάτων που προκύπτουν από τη χρήση εφαρμογών CRM στις τράπεζες, αλλά και γενικότερα στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΔιαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2676
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'12 ΠΕΤ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»