Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜαρτιναίου, Παρασκευή
dc.date.accessioned2008-07-01T04:47:55Z
dc.date.available2008-07-01T04:47:55Z
dc.date.issued2008-07-01T04:47:55Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2506
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να μελετηθεί η ατμόσφαιρα ενός καταστήματος και το πώς αυτή επιδρά στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο στοιχείο του χρώματος. Η θεωρητική βάση της συγκεκριμένης εργασίας περιλαμβάνει εμπειρικές έρευνες, εργαστηριακά πειράματα και πειράματα πεδίου, τα οποία κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί. Το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας, επικεντρώνεται στην επίδραση της ατμόσφαιρας του καταστήματος ως σύνολο αλλά και του χρώματος συγκεκριμένα, στις συναισθηματικές και συμπεριφορικές αντιδράσεις του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα. Η έρευνα στηρίζεται στην συλλογή πρωτογενών στοιχείων με την χρήση του ερωτηματολογίου και αφορά στην αγορά καλλυντικών, ενώ απευθύνθηκε αποκλειστικά σε γυναικείο κοινό. Για την επεξεργασία των στοιχείων, χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS (Statistic Package for Social Sciences). Από την έρευνα φάνηκε ότι το κριτήριο της ατμόσφαιρας δεν είναι τόσο σημαντικό όσο άλλα κριτήρια για τις ελληνίδες καταναλώτριες όσον αφορά την αγορά καλλυντικών ειδών. Ωστόσο, από την έρευνα φάνηκε ότι κάποια συγκεκριμένα στοιχεία της ατμόσφαιρας όπως η καθαριότητα, ο συνωστισμός κ.α. πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής από τους λιανέμπορους. Από τα συμπεράσματα της έρευνας μπορούμε επίσης να πούμε ότι τα διαφορετικά χρώματα προκαλούν διαφορετικά συναισθήματα στους καταναλωτές και ότι οι καταναλωτές συνδέουν τα χρώματα με ορισμένες ιδιότητες. Φάνηκε ακόμη ότι το χρώμα επηρεάζει τις αγοραστικές προθέσεις των καταναλωτών. Τέλος, βάσει της έρευνας δημιουργήσαμε και το προφίλ της καταναλώτριας που δίνει μεγάλη σημασία στην ατμόσφαιρα. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να φανούν χρήσιμα τόσο στους λιανεμπόρους όσο και στα στελέχη του μάρκετινγκ.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectColor in marketing
dc.subjectConsumers preferences
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά
dc.titleΑτμόσφαιρα καταστήματος : το στοιχείο του χρώματος και η επίδραση του στον καταναλωτή
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2506
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.2 ΜΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»