Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ηλεκτρονική μάθηση"
Αποτελέσματα 1-20 από 52
-
e-SEL tutoring αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (Self-Directed Learning/ SDL) : ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος αpT² e-SEL tutoring, αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (SDL), και τους στόχους της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης (SEL) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Διανύοντας τον 21ο αιώνα παρατηρείται ένα κύμα εξελίξεων σε όλους τους τομείς της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένου και της εκπαίδευσης. Αν και είναι ραγδαία η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης-παράδοσης μαθημάτων ... -
Gamification στην ηλεκτρονική μάθηση : σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδοποιημένου σεναρίου για την αύξηση των κινήτρων των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Με την παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στην ανάπτυξη κινήτρων (motivation) των εκπαιδευόμενων. Στόχος της εργασίας, λοιπόν, ... -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας Moodle ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης των μονίμων στελεχών του στρατού ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης και αξιολόγησης (LEMS-Learning and Evaluation Management System) Moodle, τη διαχείρισή του από το ... -
Ανάπτυξη ασφαλούς πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης : Moodle, για αξιολόγηση στελεχών του Στρατού Ξηράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της συνεργασίας του τμήματος Ασφάλειας Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Επικεντρώνεται στην εγκατάσταση και ανάπτυξη ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης ενημέρωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)To θέμα με το οποίο ασχολείται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η στοιχειοθέτηση της αναγκαιότητας για τη δημιουργία, χρήση και αξιοποίηση Ενημερωτικής Δικτυακής Πύλης που αφορά την Ηλεκτρονική Μάθηση. Ιδιαίτερη έμφαση ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Οι τεχνολογίες της εικονικής αλλά και της επαυξημένης πραγματικότητας έχουν αρχίσει να κάνουν την είσοδό τους στον χώρο της εκπαίδευσης. Με την εικονική πραγματικότητα (virtual reality) ο εκπαιδευόμενος τοποθετείται σε ... -
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού περιβάλλοντος (e-lab) για την εξ' αποστάσεως εκμάθηση γλωσσών προγραμματισμού με τη χρήση της online εφαρμογής Weebly σύμφωνα με την εκπαιδευτική μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) έχει προσελκύσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας, καθώς αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά η επίδραση ενός ηλεκτρονικού ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας. Στην ... -
Ανάπτυξη περιβάλλοντος η-μάθησης για την εκμάθηση του λογισμικού WordPress
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού μαθήματος για την εξ αποστάσεως εκμάθηση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου WordPress.com βασισμένο στο διδακτικό μοντέλο της Γνωστικής ... -
Ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης για δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητές με βάση την τεχνολογία ροής εργασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Αξιοποίηση της μεθόδου SRL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η εργασία και τα καθήκοντα έχουν γίνει πιο περίπλοκα και απαιτούνται περισσότερες διεπιστημονικές δεξιότητες, έτσι ώστε η νέα γενιά πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη για δεξιότητες ... -
Αξιοποίηση της τεχνικής της κλιμακούμενης υποστήριξης στη «Μάθηση βασισμένη σε προβλήματα» (PBL) στο πλαίσιο ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η αξιοποίηση της Problem Based Learning (PBL) σε διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες και γνωστικά πεδία πέρα των επιστημών της υγείας διευρύνεται συνεχώς. Κατά συνέπεια, καθίσταται αναγκαία η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ... -
Αξιοποίηση του Moodle για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη και έρευνα με σκοπό την αξιοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ηλεκτρονικής Τάξης Moodle για τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με ψηφιακά comics και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς ... -
Αξιοποίηση του εργαλείου Moodle στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας Γ΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με το αν και κατά πόσο η διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, μέσω μιας διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, μπορεί να οδηγήσει στην κατάκτηση των στόχων του μαθήματος, στη Γ’ τάξη ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου MCIEC σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον για τη διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή και ειδικά μετά τις επιπτώσεις που έφερε η πανδημία του COVID-19, οι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να συμβαδίσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους και τρόπους διδασκαλίας κατά την εκπαιδευτική ... -
Αξιοποίηση του μοντέλου κινήτρων ARCS και συνεργατικών τεχνικών για τη δημιουργία ενός μικτού περιβάλλοντος μάθησης βασικών εννοιών προγραμματισμού μέσα από έννοιες STEAM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Ερευνητικοί πυλώνες στην παρούσα εργασία αποτέλεσαν ο συναισθηματικός (affective), ο κοινωνικός (social) και ο γνωστικός (cognitive) τομέας, οι οποίοι περιλαμβάνουν διάφορους σημαντικούς παράγοντες μάθησης. Κατ' αντιστοιχία, ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και παιχνιδοποίηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει αν ένα εκπαιδευτικό σενάριο σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον (Moodle) βασισμένου στην θεωρία της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης (self-regulation learning) και της ... -
Δημιουργία διαδικτυακού μαθήματος μουσειακής εκπαίδευσης βασισμένο στις αρχές του μοντέλου ανάπτυξης κινήτρων ARCS-V σε πλαίσιο διερευνητικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα ερευνητική διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να διερευνηθεί η επίδραση μιας τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαιδευτικής παρέμβασης στην ανάπτυξη και διατήρηση των κινήτρων μάθησης εκπαιδευόμενων. Ειδικότερα, ... -
Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικής παρέμβασης με θέμα το διαδικτυακό εκφοβισμό στηριζόμενης στο μοντέλο κινήτρων ARCS σε περιβάλλον Ανεστραμμένης τάξης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Οι τρείς τομείς της μάθησης και της εκπαίδευσης είναι οι: γνωστικός (Bloom,1956),συναισθηματικός (Krathwohl,1964) και ψυχοκινητικός ( Harrow,1972). Μαζί με αυτούς προέκυψαν και οι σχετικές ταξονομίες, οι οποίες ξεκινώντας ...