Πλοήγηση Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαίδευση -- Έρευνα"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(2010-03-05)Αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού (commercial video game), στο πλαίσιο της ... -
Δημιουργία οδηγού διδασκαλίας για την έκφραση - έκθεση Β' λυκείου στα πλαίσια της Θεωρίας της Εμπλαισιωμένης ή Εγκαθιδρυμένης Μάθησης (Situated Learning) με αξιοποίηση τεχνολογίας
(2007-07-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη «Δημιουργία οδηγού διδασκαλίας για την Έκφραση - Έκθεση Β’ Λυκείου στα πλαίσια της θεωρίας της Εμπλαισιωμένης ή Εγκαθιδρυμένης Μάθησης (Situated Learning) με αξιοποίηση ...