Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΦραδέλλου, Κατερίνα.
dc.date.accessioned2008-02-08T10:45:47Z
dc.date.available2008-02-08T10:45:47Z
dc.date.issued2008-02-08T10:45:47Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2252
dc.description.abstractTo χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από το διεθνές οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον. Η απελευθέρωση των τραπεζικών συστημάτων από κυβερνητικούς παρεμβατισμούς οδήγησε σταδιακά τις τράπεζες σε αλλαγή νοοτροπίας και τις κατέστησε ολοένα και πιο ανταγωνιστικές. Τα προϊόντα άρχισαν να απλοποιούνται και να καλύπτουν τις ανάγκες μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού, οι διαδικασίες στην παροχή των υπηρεσιών απλουστεύτηκαν και οι τράπεζες άρχισαν να διαδραματίζουν πρωταρχικό ρόλο στην οικονομική ζωή της χώρας, έχοντας η καθεμία ως στόχο την αύξηση της κερδοφορίας της. Η συγκεκριμένη μελέτη αναφέρεται στην αξία και σημασία του μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις σήμερα, αναλύει κυρίως τη χρήση του τραπεζικού μάρκετινγκ και εξετάζει τις μεθόδους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι τράπεζες προκειμένου να προβούν σε αύξηση των πωλήσεων τους. Περιγράφει το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, δίνει έμφαση και αναλύει τις τεράστιες αλλαγές που πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο κυρίως στην ανάπτυξη της λιανικής τραπεζικής και αναλύει την τραπεζική πρακτική που έχει ως επίκεντρο τον πελάτη (πελατοκεντρική αντίληψη). Τέλος, συμπερασματικά, η παρούσα εργασία επισημαίνει την ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών καθώς και προτείνει τρόπους για την περαιτέρω ανάπτυξη του τραπεζικού τομέα και για τις προοπτικές που υπάρχουν για τα ελληνικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες
dc.subjectΤραπεζικό μάρκετινγκ
dc.titleΗ εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2252
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8 ΦΡΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»