Πλοήγηση Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ανά Συγγραφέα "Πατσιούρας, Χρήστος Κ."
-
Ο προσανατολισμός μάρκετινγκ ως διαμορφωτικός παράγοντας ποιότητας και πιστότητας σε εταιρικά (B2B) περιβάλλοντα. Εμπειρικά δεδομένα από το χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας και της ξενοδοχειακής τουριστικής βιομηχανίας
Πατσιούρας, Χρήστος Κ. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το μάρκετινγκ υπηρεσιών σήμερα, αποτελεί αναμφίβολα ένα πεδίο μελέτης με μεγάλο αλλά και συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το μάρκετινγκ υπηρεσιών πιο συγκεκριμένα, τις τελευταίες δεκαετίες έχει συγκεντρώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ...