Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαγιασλής, Ιπποκράτης Θ.
dc.date.accessioned2008-01-08T09:52:18Z
dc.date.available2008-01-08T09:52:18Z
dc.date.issued2008-01-08T09:52:18Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2132
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να προσεγγίσει την έννοια της ποιότητας και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα έπρεπε να εφαρμόζουν συστήματα ποιότητας στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, ώστε αυτά να είναι αποτελεσματικά και οι οργανισμοί να καρπώνονται τα οφέλη τους. Πραγματοποιείται διεξοδική ανάλυση και εφαρμογή του προτύπου ISO 9001:2000 σε εμπορική εταιρία κινητών τηλεφώνων και στη συνέχεια αφού αναλυθεί η έννοια της οντολογίας παρουσιάζεται ένας τρόπος μοντελοποίησης των διαδικασιών του συστήματος ποιότητας με τη χρήση οντολογιών, καθώς και τα πλεονεκτήματα αυτής της μοντελοποίησης. Αρχικά αναλύεται από κάθε οπτική γωνία η έννοια της ποιότητας, το πως νοείται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις και ποια είναι τα προβλήματα στον καθορισμό της. Στη συνέχεια αναλύεται πλήρως η έννοια και η δομή του συστήματος ποιότητας και πως αυτό εφαρμόζεται στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Προβάλλονται τα πλεονεκτήματα ύπαρξής του στις επιχειρήσεις αλλά και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζονται στην ορθή εφαρμογή του. Επίσης παρουσιάζονται τα πιο δημοφιλή πρότυπα συστημάτων ποιότητας (ISO 9001:2000, ISO 14001:2004, BSI OHSAS 18001:1999, HACCP). Γίνεται λεπτομερέστατη ανάλυση του προτύπου ISO 9001:2000 και του τρόπου εφαρμογής του και τέλος εξετάζονται πρακτικά τα προβλήματα των επιχειρήσεων που έχουν να κάνουν με την εφαρμογή του προτύπου. Επίσης, παρουσιάζεται παράδειγμα δομής και τρόπου λειτουργίας υπάρχοντος συστήματος ποιότητας μεγάλης εμπορικής εταιρίας που αποτελεί αποκλειστικό αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, πολυεθνικής εταιρίας κινητών τηλεφώνων. Η εργασία παρακάτω παρουσιάζει τις οντολογίες ως έννοιες, αναλύει τα δομικά τους συστατικά, τον τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής τους και εστιάζει στα πλεονεκτήματά τους αποδεικνύοντας ότι οι διαδικασίες ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας ή περιβάλλοντος πρέπει και μπορούν να αποτυπωθούν χρησιμοποιώντας οντολογίες και κατ’ επέκταση το σύστημα ποιότητας ή περιβάλλοντος και η διανομή της γνώσης έπ’ αυτού μπορεί να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος διαχείρισης γνώσης βασισμένο σε οντολογίες. Τέλος, παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο μια οντολογία μπορεί να αποτελέσει δομικό στοιχείο του μοντέλου μιας επιχείρησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία -- Πρότυπα
dc.subjectΚινητή τηλεφωνία -- Ποιότητα
dc.titleΣύγχρονη προσέγγιση των συστημάτων ποιότητας και των προτύπων : διεξοδική ανάλυση και εφαρμογή του πρότυπου ISO 9001 : 2000 σε εμπορική εταιρεία κινητών τηλεφώνων. Μοντελοποίηση των διαδικασιών του συστήματος ποιότητας με τη χρήση οντολογιών (Set Talk)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2132
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call384.6 ΠΑΓ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»