Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚανελλόπουλος, Νικήτας
dc.date.accessioned2007-11-27T10:46:23Z
dc.date.available2007-11-27T10:46:23Z
dc.date.issued2007-11-27T10:46:23Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2079
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία διακρίνεται σε δύο θεματικές ενότητες: α) Στη θεωρητική, όπου παρατίθενται σύντομη προσέγγιση για τον προσδιορισμό της έννοιας του Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών και τον τρόπο λειτουργίας του μέσω εφαρμογών σε θέματα ηλεκτρονικής ναυσιπλοΐας. Ακόμα προσδιορίζονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην πρόκληση ναυτικών ατυχημάτων, όπου ο ανθρώπινος παράγοντας εμφανίζει να έχει τη μεγαλύτερη συμβολή. Γίνεται αναφορά στα σημαντικότερα μέτρα πολιτικής για τη βελτίωση της ναυτικής ασφάλειας, τα οποία όμως συνήθως θεσμοθετούνται αμέσως μετά την εκδήλωση ναυτικού ατυχήματος, β) Στην ερευνητική όπου επεξεργάζονται στοιχεία της βάσης δεδομένων του ΥΕΝ, για τα ναυτικά ατυχήματα της περιόδου 1999-2005. Σε αυτό το πλαίσιο επιχειρείται να εντοπιστούν οι περιοχές εκείνες με τον υψηλότερο δείκτη ατυχημάτων, έχοντας ως βάση το κυκλοφοριακό φόρτο και να αποδειχθεί εάν υπάρχουν ενδείξεις για περιοχές υψηλού κινδύνου. Το αποτέλεσμα αποκαλύπτει ότι τα περισσότερα περιστατικά – ατυχήματα συμβαίνουν στις περιοχές με την υψηλότερη θαλάσσια κυκλοφοριακή ζήτηση, αλλά υπάρχουν περιοχές με ιδιαίτερα αποτελέσματα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΝαυτικά ατυχήματα
dc.subjectΝαυτικά ατυχήματα -- Ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένων
dc.subjectΓεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών
dc.titleΗ χρήση των γεωγραφικών συστημάτων πληροφοριών στην επεξεργασία δεδομένων των ατυχημάτων - συμβάντων διαφόρων τύπων πλοίων : η περίπτωση του ελληνικού θαλάσσιου χώρου (1999-2005)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2079
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call363.123 ΚΑΝ
dc.description.abstractENThe dissertation discerns into thematic topics: a) The theoretical part presents a short approach for the meaning of the specification of the Geographical Information System. Also it defines the factors which contribute the causes for marine accidents. The human factor represents an important role. There is reference for the measurements about the improvement of marine safety. These measurements are legislated after a serious marine accident happened, b) In the practical part a data base of the HMM for marine accidents 1999-2005 is taken process. In this respect, it attempts to detect these areas, that perform the highest accidental percentage, taking into the consideration the transportation demand and proves if there are any risky areas. The result repeals that many accidents takes place in the areas with high transportation demand, but there are some spatial areas with questionable results.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»