Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚακουδάκη, Ελευθερία Ε.
dc.date.accessioned2007-11-22T09:05:11Z
dc.date.available2007-11-22T09:05:11Z
dc.date.issued2007-11-22T09:05:11Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2051
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει το προφίλ των τουριστικών – ταξιδιωτικών γραφείων που βρίσκονται στο Ηράκλειο της Κρήτης και να μελετήσει τους παράγοντες που προσδιορίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Η έρευνα έγινε με τη χρήση του ερωτηματολογίου, το οποίο δόθηκε σε 160 τουριστικά γραφεία του Νομού Ηρακλείου εγγεγραμμένα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού του νησιού. Το ερωτηματολόγιο βασίστηκε σε αυτό του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά που αφορούσε την Ποιότητα των Υπηρεσιών στα τουριστικά γραφεία (μέλη της ΙΑΤΑ). Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία προέκυψαν από στατιστική ανάλυση με τη χρήση του SPSS 13,00, δείχνουν ότι τα τουριστικά γραφεία του Νομού Ηρακλείου είναι σε μέγιστο βαθμό ελληνικής ιδιοκτησίας και ως προς τη νομική τους μορφή λειτουργούν ως ατομικές επιχειρήσεις. Από αυτά, τα περισσότερα είναι γραφεία γενικού τουρισμού που απασχολούν ικανοποιητικό αριθμό τόσο μονίμων όσο και εκτάκτων υπαλλήλων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των τουριστικών γραφείων είναι Ελληνικής πελατείας και ο μέσος αριθμός πελατών κυμαίνεται από 2001 έως 5000 άτομα. Οι μέθοδοι ελέγχου και μέτρησης της ποιότητας υπηρεσιών βρέθηκε να σχετίζονται σημαντικά με τον αριθμό των μονίμων και εκτάκτων υπαλλήλων. Τη μεγαλύτερη βαρύτητα φαίνεται να έχουν οι μέθοδοι της προσωπικής συνέντευξης, της προσωπικής παρατήρησης και των προγραμμάτων επαναπληροφόρησης (feedback). Τελειώνοντας, οι δείκτες μέτρησης της ποιότητας υπηρεσιών (ποσοστό δυσαρεστημένων πελατών, αριθμός δυσαρεστημένων πελατών και αριθμός παραπόνων) παρουσιάζονται πιο αποτελεσματικοί, καθώς χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό από τις επιχειρήσεις που έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO, παρά από τις επιχειρήσεις που απλά δηλώνουν ότι παρακολουθούν την ποιότητα υπηρεσιών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤουριστικές επιχειρήσεις
dc.subjectΤουριστικά γραφεία -- Ποιοτικός έλεγχος
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών στα τουριστικά γραφεία του νομού Ηρακλείου
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2051
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call338.4'791 ΚΑΚ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»