Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΤσακριλή, Μαρία
dc.date.accessioned2007-11-01T11:50:55Z
dc.date.available2007-11-01T11:50:55Z
dc.date.issued2007-11-01T11:50:55Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1989
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάλυση και ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων του CRM (Customer Relationship Management) το οποίο βοηθά στην ανάπτυξη σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης και πελάτη, στην οργάνωση των εταιριών και στην επίτευξη κερδοφορίας. Στην διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται η θεωρητική και η πρακτική προσέγγισης του θέματος.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectLogistics
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις
dc.titleΕφαρμογές & Δυνατότητες του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε Ναυτιλιακές Εταιρίες
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1989
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.8'12 ΤΣΑ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»