Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑλεξανδράκη, Αλεξάνδρα Βασιλική Π.
dc.date.accessioned2006-04-03T11:58:43Z
dc.date.available2003-11-25T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/182
dc.description.abstractΗ παρούσα ανάλυση αποτελεί μία προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης των σύγχρονων μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας, δηλαδή τα Δημόσια Νοσοκομεία και τις Ιδιωτικές Κλινικές. Στόχος της έρευνας, είναι ο εντοπισμός των κυριότερων διοικητικών προβλημάτων, που γίνονται ορατά στον τόσο ιδιαίτερο χώρο της υγείας. Παράλληλα, περιγράφεται αρκετά αναλυτικά, ο αποτελεσματικός τρόπος της νοσοκομειακής διοίκησης και εξετάζονται τυχόν αποκλίσεις ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη. Το πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο αποτελούν θεωρητικά τμήματα, όπου στο μεν πρώτο Κεφάλαιο γίνεται μία πρώτη εισαγωγή στο Σύστημα Υγείας, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται και εξετάζεται η σημερινή υφισταμένη διάρθρωση και κατάσταση του ελληνικού Υγειονομικού Συστήματος. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η μεθοδολογία που έχει ακολουθηθεί για την ανάλυση και διεξαγωγή της έρευνας και παρουσιάζονται οι κύριοι στόχοι αυτής. Το επόμενο κεφάλαιο (4ο) αποτελεί το κύριο τμήμα όπου και παρουσιάζονται αναλυτικά, οι κύριες λειτουργίες του σύγχρονου διοικητή των Μονάδων Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Στο σημείο αυτό, εξετάζονται με κάθε λεπτομέρεια όλες οι ενέργειες του μάνατζερ νοσοκομείων, οι οποίες εντάσσονται σε πέντε κύριες λειτουργίες: στο σχεδιασμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση, το συντονισμό και τον έλεγχο. Ακολουθεί επόμενο κεφάλαιο (5ο), όπου και τελικά παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, με τη μορφή διαγραμμάτων στο μεγαλύτερο μέρος τους. Το τμήμα αυτό είναι και το πιο «πρακτικό», διότι αποτελεί την απεικόνιση των όσων απάντησαν οι ερωτώμενοι στο χώρο της υγείας. Το έκτο κεφάλαιο κατά σειρά, κάνει μία πρώτη διείσδυση στον τομέα του «Μάρκετινγκ» Νοσοκομείου. Στο συγκεκριμένο θέμα δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή, λόγω του ότι όπως και θα μπορέσει να κατανοήσει ο αναγνώστης, το μάρκετινγκ αν και σε πολλά σημεία μοιάζει ή ακόμα προσεγγίζει ολόκληρη τη Διοίκηση της νοσοκομειακής μονάδας, έχει ως κέντρο βάρους του αποκλειστικά, τον ανθρώπινο παράγοντα. Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις για τη βελτίωση και την αποτελεσματικότερη διαχείριση και διοίκηση των Δημόσιων Νοσοκομείων ή Ιδιωτικών κλινικών ενώ η έρευνα, τελειώνει με ένα ακόμα τμήμα, όπου παρουσιάζονται ορισμένα γενικότερα συμπεράσματα, σχετικά πάντα με τον τομέα της διοίκησης.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΝοσοκομεία
dc.subjectΥγεία
dc.subjectΙατρική περίθαλψη
dc.titleΑνάλυση και αξιολόγηση της διοικητικής εφαρμογής στις μονάδες παροχής υπηρεσιών υγείας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/182
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes532309 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»