Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 57
Ανίχνευση συναισθήματος - διάθεσης ανθρώπου από υπολογιστή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η έρευνα για την ανίχνευση συναισθήματος /
διάθεσης ανθρώπου / ανθρώπων από υπολογιστή χρησιμοποιώντας διάφορα
οπτικοακουστικά (και όχι μόνο) μέσα για την εύρεση καινούριων ...
Εύρεση ευπαθειών σε μεταγλωττισμένες βιβλιοθήκες λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Οι ευπάθειες ασφαλείας ενός λογισμικού μπορούν να προκαλέσουν την δυσλειτουργία μιας εφαρμογής, εκτέλεση μη εγκεκριμένου κώδικα, μη εγκεκριμένη πρόσβαση σε κακόβουλο λογισμικό ή άλλο χρήστη και άλλες κακόβουλες ενέργειες ...
Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή αξιολόγησης επίδοσης του μαθητή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξοικείωση με την ανάπτυξη διαδικτυακών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Θα γίνει λοιπόν μία προσπάθεια ανάδειξης των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών, αναπτύσσοντας μία εφαρμογή τύπου ...
Δημιουργία Android εφαρμογής για ανταλλαγή μπαταρίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Πειραιώς, συνεργατικά με τον συμφοιτητή μου Αναστάσιο Τάπτα. Στόχος της εργασίας ...
Διαδικτυακή εκπαιδευτική εφαρμογή αξιολόγησης μαθητών μέσω διαγωνισμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξοικείωση με την ανάπτυξη διαδικτυακών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Θα γίνει λοιπόν μία προσπάθεια ανάδειξης των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών, αναπτύσσοντας μία εφαρμογή τύπου ...
Εξόρυξη γνώσης από δεδομένα μεταφορικής αλυσίδας - πειραματισμός με το εργαλείο Spark MLlib
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ένα "Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων (ΣΥΑ)" είναι ένα είδος πληροφοριακού
συστήματος, το οποίο υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων σε επιχειρήσεις και
οργανισμούς. Ένα ΣΥΑ έχει σκοπό να βοηθήσει τους αποφασίζοντες να
συγκεντρώσουν ...
Υλοποίηση Rhythm Shooter Game με ανίχνευση ρυθμού μουσικής σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση των βημάτων υλοποίησης ενός
Rhythm Shooter Video Game με Real Time Beat Detection και VR Compatibility για Oculus Rift
Headset, σε γλώσσα προγραμματισμού C#, ...
Δημιουργία web εφαρμογής στο κοινωνικό δίκτυο Twitter με χρήση Javascript και διασύνδεση με το REST και streaming API
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να ερευνήσει πως δημιουργείται μια εφαρμογή στο
κοινωνικό δίκτυο Twitter, να πραγματοποιήσει μια ανασκόπηση και να βρει άλλες εφαρμογές που
έχουν αναπτυχθεί για το σκοπό αυτό και ...
Data analytics σε real-time βάση δεδομένων στο Google Firebase Framework
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η διπλωματική εργασία που παρουσιάζεται παρακάτω δημιουργήθηκε και συντάχθηκε για την ολοκλήρωση της φοίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στις σελίδες ...
Προσομοίωση υπολογιστικών νέφων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Η υπολογιστική νέφους είναι ένας τύπος υπολογιστικής βασισμένη στο ιντερνέτ που παρέχει διαμοιραζόμενους πόρους και δεδομένα σε υπολογιστές και άλλες συσκευές κατ’ απαίτηση. Είναι ένα μοντέλο για ενεργοποίηση ευρείας, κατ ...