Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 714
Ελληνική και τουρκική υψηλή στρατηγική κατά τη μικρασιατική εκστρατεία (1919-1922)
(2011-06-07)
Αντικείμενο της μελέτης είναι η ανάλυση των διαστάσεων της υψηλής στρατηγικής της Ελλάδας και της Τουρκίας κατά τη διάρκεια της Μικρασιατικής Εκστρατείας (1919-1922), καθώς ο πόλεμος δεν είναι αποκλειστικά στρατιωτικό ...
Ηλεκτρονικές προμήθειες δημοσίου : μελέτη του μοντέλου της Ιταλίας
(2011-04-12)
Ο δημόσιος τομέας είναι ο κατεξοχήν συλλογικός αγοραστής για τις περισσότερες εθνικές οικονομίες, ενώ ο όγκος των συναλλαγών που αφορούν προμήθειες μεταξύ των δημόσιων διοικήσεων και των προμηθευτών είναι τεράστιος. Οι ...
Θαλλάσιος τουρισμός και η θέση της Ελλάδας : Συγκρίσεις και ευκαιρίες
(2011-10-31)
Στην δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ο θαλάσσιος τουρισμός ήταν από τις ελάχιστες βιομηχανίες διεθνώς, που παρουσίασε ανάπτυξη. Οι κρουαζιέρες είναι ο υποτομέας τουρισμού που παρουσιάζει το υψηλότερο ...
Η ναυτιλιακή πολιτική της ευρωπαικής ένωσης και οι επιπτώσεις στην ελληνική ναυτιλία
(2011-11-09)
Ο σκοπός της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι η δημιουργία μίας κοινής αγοράς, χωρίς περιορισμούς για τους υπηκόους και τα νομικά πρόσωπα των κρατών μελών στην εγκατάσταση και οικονομική τους δραστηριότητα στα άλλα κράτη μέλη. Αυτή ...
Ο ρόλος των ψηφιακών υπογραφών στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων στο διαδίκτυο
(2011-09-26)
Η ανάγκη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στη σημερινή εποχή από το διαδίκτυο είναι μεγάλη. Όπως διαπιστώνουμε η προστασία βασίζεται σε κανονισμούς που διέπουν την καλύτερη ασφάλεια. Η δομή του διαδικτύου ...
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)
Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ...
Εφαρμογή των συστημάτων CRM σε ηλεκτρονικό περιβάλλον μιας επιχείρησης
(2011-10-04)
Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον το μάρκετινγκ έχει αναχθεί σε τέχνη προσέλκυσης και διατήρησης κερδοφόρων πελατών (Kotler, 2006). Αυτό, γιατί τελικά η διατήρηση υπαρχόντων πελατών καταλήγει να είναι πιο κερδοφόρα ...
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ERP συστήματος : εγκατάσταση του SAP R/3 στη NESTLE WATERS HELLAS
(2011-10-03)
Στην παρούσα εργασία μελετώνται διεξοδικά τα πληροφοριακά συστήματα ERP. Διαβάζοντας κάποιος τα παρακάτω θα είναι σε θέση να κατανοήσει την ανάγκη των σύγχρονων επιχειρήσεων για εγκατάσταση των συγκεκριμένων πληροφοριακών ...
Τιτλοποίηση απαιτήσεων
(2011-05-06)
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να περιγραφεί η διαδικασία της τιτλοποίησης από το αρχικό στάδιο της επιλογής του υποκείμενου χαρτοφυλακίου έως και τους κινδύνους και τα οφέλη που προκύπτουν από τις συναλλαγές αυτές για ...
Εταιρική διακυβέρνηση και διεθνής οικονομική κρίση
(2011-11-21)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η σπουδαιότητα – αναγκαιότητα θέσπισης συστημάτων εταιρικής διακυβέρνησης διαχρονικά, όπως αυτή αναδείχθηκε μέσω των διεθνών πρωτοβουλιών και των ορθών πρακτικών που έγιναν ευρέως αποδεκτές ...