• Luxury marketing : creating and branding luxuries 

      Μαντζούρου, Ολυμπία (2007-05-11)
      Στη παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια προσέγγισης του luxury marketing, ξεκινώντας από την οριοθέτηση των βασικών εννοιών οι οποίες αποτελούν αντικείμενο μελέτης της εργασίας, κάνοντας μία προσπάθεια κατηγοριοποίησης ...
    • Αγορά αγαθών πολυτελείας της βιομηχανίας μόδας και στρατηγική διοίκηση επωνυμιών του κλάδου 

      Κουφοπούλου, Αντιγόνη (2011-12-06)
      ΟΙ στόχοι της εν λόγω διπλωματικής εργασίας αφορούν 1) στην επιστημονικά τεκμηριωμένη παρουσίαση της αγοράς των αγαθών πολυτελείας αξιοποιώντας τις αρχές της μικροοικονομικής θεωρίας, 2) στην ανάλυση της συμπεριφοράς του ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»