• Η επίδραση του Need for cignition στην αποτελεσματικότητα του χιούμορ 

      Μπακογιάννη, Χρυσούλα (2003-12-01)
      Το χιούμορ αποτελεί μία από τις ποικίλες μεθόδους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία διαφήμιση. Η επίδραση που έχει το χιούμορ στον καταναλωτή μπορεί να είναι θετική αλλά υπάρχουν και ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»