Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Quality control"
Αποτελέσματα 13-18 από 18
-
Κόστος ποιότητας και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-03)Ένας σημαντικός και παραδοσιακός τομέας της ελληνικής οικονομίας, είναι ο τομέας της ναυτιλίας και των ναυτιλιακών υπηρεσιών. Μάλιστα η χώρα μας στον συγκεκριμένο τομέα, κατέχει ηγετική θέση τόσο στον ευρωπαϊκό χώρο όσο ... -
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ... -
Μελέτη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της διαχείρισης κρίσεων σε έργα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η κρίση είναι ένα σημαντικό και απρόβλεπτο γεγονός, που απειλεί να βλάψει έναν οργανισμό ή μια επιχείρηση και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Αν και οι ορισμοί μπορούν να διαφέρουν κατά πολύ, τρία στοιχεία είναι κοινά: (α) αποτελεί ... -
Ο ρόλος των προτύπων ISM,ISO στη διαμόρφωση εταιρικής κουλτούρας στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)Αντικείμενο της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία και η καθιέρωση ενός αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης της ασφάλειας και προστασίας του περιβάλλοντος. Η υποχρεωτική επιβολή του κώδικα ISM καθώς και η εφαρμογή των ... -
Ποιότητα της προσφερόμενης μεταφορικής υπηρεσίας. Η ικανοποίηση των τουριστών από τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την ελληνική οικονομία. Εκτός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις μεταφοράς ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...