• Οικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρου 

      Γκάτσου, Σοφία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
      Σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των ...
    • Το εργασιακό well being στα call centers. Η προοπτική ανάπτυξης μιας νέας στρατηγικής 

      Τζαβελάκης, Θωμάς (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)
      Η εργασία στα τηλεφωνικά κέντρα είναι μία σύνθετη και απαιτητική εργασία, που απαιτεί την ικανοποιητική διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, υπάρχοντες ή και δυνητικούς, υπό καθεστώς έντονης χρονικής πίεσης ή και ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»