Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ -- Πληροφορική"
Αποτελέσματα 3-3 από 3
-
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
(2013-06-27)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ...