Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛιάπης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2007-08-23T07:50:49Z
dc.date.available2007-08-23T07:50:49Z
dc.date.issued2007-08-23T07:50:49Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1758
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του προβλήματος της ύπαρξης των ροών κενών εμπορευματοκιβωτίων στη συνολική μεταφορική αλυσίδα καθώς και των αιτίων που το προκαλούν αλλά και των επιπτώσεων που έχουν στο συνολικό μεταφορικό κόστος. Περιγράφεται το περιβάλλον στο οποίο καλείται να δραστηριοποιηθεί μια επιχείρηση της ναυτιλίας γραμμών και οι περιορισμοί που αντιμετωπίζει σε θεσμικό και τεχνικό επίπεδο στην πορεία για την επίτευξη των στόχων της. Περιγράφονται τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ναυτιλίας γραμμών στο βαθμό κατά τον οποίο αυτά προσδιορίζουν το πλέγμα των επιχειρηματικών αποφάσεων που λαμβάνει μια τυπική επιχείρηση για την επανατοποθέτηση των κενών εμπορευματοκιβωτίων ανάλογα με τη γεωγραφική κάλυψη. Καταγράφονται οι ευκαιρίες βελτιστοποίησης της κίνησης των ροών κενών εμπορευματοκιβωτίων σε όλα τα στάδια της μεταφοράς και παρουσιάζονται οι πρακτικές βελτιστοποίησης στα πλαίσια του θαλάσσιου τμήματος της μεταφορικής αλυσίδας. Σκοπός είναι η εξειδίκευση του προβλήματος της ροής κενών εμπορευματοκιβωτίων σε επίπεδο εμπορευματικών γραμμών μεταξύ γεωγραφικών περιοχών έτσι ώστε να αναδειχθούν συγκεκριμένα πεδία εφαρμογής των επιλεγμένων πρακτικών επανατοποθέτησης για τη μείωση αυτού του τμήματος του κόστους μεταφοράς που συνδέεται με την ύπαρξη των κενών εμπορευματοκιβωτίων στο δίκτυο μεταφορών. Παρουσιάζονται οι πιο διαδεδομένες πρακτικές μείωσης του μεταφορικού κόστους, και μελετάται η εφαρμογή της πρακτικής της ανταλλαγής μεταφορικής ικανότητας μεταξύ μεταφορέων ως μελέτη περίπτωσης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectΜεταφορές
dc.subjectΕμπορεύματα -- Μεταφορές
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορές
dc.titleΔιαχείριση των θαλάσσιων κενών εμπορευματοκιβωτίων στα πλαίσια των διεθνών μεταφορών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1758
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call388.11 ΛΙΑ
dc.description.abstractENThe aim of this paper is to study the existence of empty container flows in total transport chain and also the causes of its generation and the consequences that these have on total transportation cost. The environment in which the liner shipping company is activated and the restrictions it faces on institutional and technical level on its course to achieve its main goal are also developed. The main attributes of liner shipping are being described to the extend that these specify the general framework under which a typical liner shipping company takes its operational decisions on empty container repositioning . The opportunities to optimize the flows of empty containers on all stages of the transportation chain are studied and the current practices to achieve this target on the maritime section are being presented. The goal is to specialize the empty container flows problem on a link between terminals level in order to identify the specific points for intervention on the transportation chain to reduce this part of transportation cost which is linked to the empty containers flows to transportation network .Most common practices to reduce transportation are presented from which the capacity interchange between carriers is selected as a case study.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»