Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΓεωργούλιας, Αναστάσιος Ι.
dc.date.accessioned2007-08-22T06:59:39Z
dc.date.available2007-08-22T06:59:39Z
dc.date.issued2007-08-22T06:59:39Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1745
dc.description.abstractΗ διείσδυση των ICTs στον χώρο της εκπαίδευσης είναι σήμερα ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός στις δυτικές κοινωνίες, που εκτός του ότι φανέρωσε νέες προοπτικές για την επίτευξη της μάθησης, εισήγαγε και ορισμένα χαρακτηριστικά σε αυτήν, που αλλοιώνουν την φύση της παραδοσιακής διδασκαλίας και άρα της ίδιας της αξιολόγησης της μάθησης, της εκπαιδευτικής διαδικασίας, των εκπαιδευόμενων και των εκπαιδευτών. Ένας τρόπος αξιολόγησης των παραπάνω μέσω των ICTs βασίζεται στην καταγραφή των ενεργειών των χρηστών εκπαιδευτικών συστημάτων και στην ανάλυσή τους. Πληθώρα ερευνητικών προσπαθειών συνδυάζουν το πεδίο της εκπαίδευσης με αυτό της ανάλυσης και συγκεκριμένα εξόρρυξης δεδομένων με ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Δυστυχώς όμως αν και οι παραπάνω προσπάθειες παρουσιάζουν σημαντικές ομοιότητες, τελικά απομονώνονται αφού χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε πολλές φορές κλειστά συστήματα, ενώ συνήθως αγνοούνται τα οποιαδήποτε μεταδεδομένα που μπορεί να υπάρχουν. Στην παρούσα εργασία προτάθηκε ένα πλαίσιο εργασίας και αναπτύχθηκε ένα σύστημα, που να αποτελεί βάση για διαδικασίες ανάλυσης αρχείων καταγραφής των ενεργειών των εκπαιδευόμενων και που να υποστηρίζει την επισύναψη μεταδεδομένων. Το σύστημα αυτό προέκυψε από την κριτική και σύγκριση διαφόρων προσπαθειών ανάλυσης καταγεγραμμένων δεδομένων, ακολουθώντας συγκεκριμένη μεθοδολογία ανάπτυξης και καταφεύγοντας σε σχεδιαστικά και αρχιτεκτονικά μορφήματα όπου αυτό κρίθηκε απαραίτητο. Στόχος υπήρξε το συγκεκριμένο σύστημα να είναι επεκτάσιμο και παραμετροποιήσιμο, ώστε να αποτελέσει ορμητήριο για μελλοντική έρευνα. Η συγκεκριμένη εργασία συνδυάζει τα πεδία της ανάλυσης – εξόρρυξης δεδομένων, της τεχνολογίας λογισμικού με αυτό της ηλεκτρονικής μάθησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιατριβές
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
dc.subjectData mining
dc.subjectEducation -- Computer network resources
dc.titleΣύστημα υποστήριξης της διαδικασίας ανάλυσης δεδομένων καταγραφής από συστήματα διαχείρισης της μάθησης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1745
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.358 ΓΕΩ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»