Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 58
Διαδραστική οπτικοποίηση με χρήση AR. Η περίπτωση του Κάστρου της Κάτω Χώρας Κυθήρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
Οι πρακτικές συλλογής, τεκμηρίωσης και ανάδειξης ιστορικών/αρχαιολογικών αντικειμένων και χώρων πολιτισμού αντικαθίστανται σταδιακά από νέες μεθόδους, τις ψηφιακές. Tα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων μεθόδων γίνεται ...
Έρευνα και υλοποίηση μιας εφαρμογής οικιακής ασφάλειας βασισμένης στο Διαδίκτυο των πραγμάτων για την τρίτη ηλικία με κατασκευή LoRa node για την αποστολή δεδομένων μέσω του ανοιχτού LoRaWAN δικτύου The Things Network (TTN)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)
Η τεχνολογία έχει υπάρξει αρωγός σε διάφορα θέματα της ανθρωπότητας, κάποιες φορές δρώντας πυροσβεστικά, είτε παρέχοντας τις ενέργειες που πρέπει να εκτελεστούν για την επίλυση ενός προβλήματος, είτε συμβάλλοντας στην ...
Υλοποίηση τρισδιάστατου εικονικού χάρτη με τα τοπόσημα του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
Καθώς τα πάντα γύρω μας σε όλους τους τομείς συμπαρασύρονται αναπόφευκτα από τους νόμους της εξέλιξης και της προόδου, έτσι και ο τομέας του ψηφιακού πολιτισμού και πολιτισμικής τεχνολογίας δεν θα μείνει ανεπηρέαστος. ...
Η χρήση της χρονογραμμής (timeline) στην πολιτιστική κληρονομιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται μέσα από τη βιβλιογραφία, η χρήση της χρονογραμμής για την καταγραφή και ταξινόμηση γεγονότων από την αναλογική έως την ψηφιακή εποχή, η σημαντικότητα της χρονογραμμής ως μέσο ...
Παρουσίαση της αρχαιολογικής θέσης «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» με τη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-10)
Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια παρουσίασης του σπηλαίου «Νύμφης Κορώνειας» ή «Άντρο Λειβηθρίδων Νυμφών» στον Ελικώνα με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο τόσο με την ανάλυση των εννοιών ...
Σχεδιασμός και μοντελοποίηση εικονικού μουσείου με έμφαση στην αλληλεπίδραση του χρήστη και τη χρήση της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται και παρουσιάζεται μέσω βιβλιογραφικής έρευνας μια εισαγωγή στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας και αναλύεται κατά το μεγαλύτερο μέρος ο ορισμός του εικονικού μουσείου ...
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)
Η σημερινή πραγματικότητα αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα για την ολοκληρωτική ένταξή μας στην ψηφιακή εποχή. Το διαδίκτυο παρέχει πολλαπλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε διάφορους τομείς της ...
Διαδίκτυο των ΣμηΕΑ και εφαρμογές – Προκλήσεις και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Το Διαδίκτυο των Drones (Internet of Drones – IoD) έχει κερδίσει τον τελευταίο καιρό την προσοχή της παγκόσμιας τεχνολογικής και επιχειρηματικής κοινότητας λόγω της προσαρμοστικότητας των drones σε ποικίλα σενάρια χρήσης ...
Blockchain και fraud
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)
Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία Blockchain έχει σημειώσει ραγδαία αύξηση ενδιαφέροντος , με αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας για πολλές εφαρμογές και επιχειρήσεις , από κρυπτονομίσματα μέχρι την εμπλοκή του σε πολλούς ...
Τεκμηρίωση μνημείων με την χρήση του προτύπου μεταδεδομένων VRA Core 4.0 και ψηφιοποιημένο υλικό : περίπτωση τεκμηρίωσης των Προμαχώνων, Πύργων και Πυλών της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)
Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η τεκμηρίωση των βασικών τμημάτων που συνθέτουν τον οχυρωματικό περίβολο της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου με βάση το πρότυπο μεταδεδομένων VRA Core 4.0 και η παρουσίαση των επιμέρους ...