Πλοήγηση Τμήμα Πληροφορικής ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 471-490 από 1384
-
Δημιουργία και εύρεση εκδηλώσεων με βάση κριτηριών στον παγκόσμιο ιστό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η υλοποίηση μιας πλατφόρμας για την εύρεση events. Ένας χρήστης θα μπορεί είτε να βρεί ένα event άλλου χρήστη, είτε να δημιουργήσει ο ίδιος ένα και να το εισάγει στην εφαρμογή ώστε να το ... -
Δημιουργία μεταδεδομένων για τα εξωτερικά χαρακτηριστικά των κατοικιών της Αθήνας (19ος - αρχές 20ου αιώνα) και χρήση του προτύπου VRA Core 4.0 για την περιγραφή και κωδικοποίησή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας, είναι τα χαρακτηριστικά των όψεων των κτηρίων, στην Αθήνα, κατά την Νεοκλασική, Εκλεκτικιστική και Μεσοπολεμική εποχή. Ειδικότερα, γίνεται η μελέτη και η ανάλυση των χαρακτηριστικών ... -
Δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας φοιτητή - καθηγητή, χρησιμοποιώντας το Visual Studio με γλώσσα προγραμματισμού C# και το νευρωνικό δίκτυο για την επίδοση του φοιτητή για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η Python
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02)Αρχικά, η πτυχιακή εργασία με τίτλο: Εκπαιδευτική πλατφόρμα είναι μια εφαρμογή βασισμένη σε τρεις γλώσσες προγραμματισμού, τις οποίες διδάχτηκα στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για την δημιουργία αυτής της ... -
Δημιουργία παιχνιδιού 3D με χρήση της πλατφόρμας Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Το παιχνίδι μας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2017.1.0f3. Στο κεφάλαιο 1, κάνουμε αναφορά για το VR στην εκπαίδευση, στο κεφάλαιο 2, κάνουμε ανασκόπηση πεδίου, αναφέροντας την ιστορική εξέλιξη των παιχνιδιών και ... -
Δημιουργία πλατφόρμας προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών σε Android συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Τα τελευταία χρόνια κάποιος θα μπορούσε να παρατηρήσει μια ανάπτυξη στις τεχνολογίες βασισμένες στη θέση και στη γεωχωρική πληροφορία. Η γνώση της θέσης στις κινητές συσκευές οδήγησε στη ανάπτυξη των Location Based ... -
Δημιουργία προσομοιωτή φάρμας αλληλεπίδρασης παίκτη-ζώου χρησιμοποιώντας έξυπνους πράκτορες ΤΝ που χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς στη μηχανή Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ακόλουθη μεταπτυχιακή διατριβή, υλοποιεί έξυπνα ζώα με τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική του Δέντρου Συμπεριφοράς. Αυτή η υλοποίηση έγινε μέσω της μηχανής Unity σε ένα περιβάλλον που προσομοιάζει παιχνίδι, ... -
Δημιουργία προσωπικού ψηφιακού βοηθού για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02-04)Με την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και του IoT έχουν έρθει στο προσκήνιο καινοτομίες και νέες εφαρμογές σε όλους τους τομείς. Εφαρμογές όπως τα έξυπνα σπίτια (Smart Homes), έξυπνες πόλης (Smart Cities) και οι προσωπικοί ... -
Δημιουργία συστήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών με αναγνώριση χειρόγραφων χαρακτήρων και μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση ασαφούς λογικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών, η οποία με την χρήση κάποιας μηχανής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (OCR) θα είναι σε θέση να ... -
Δημιουργία Συστήματος Βαθμολόγησης Πελατειακής Ικανοποίησης (CSAT) για Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό την δημιουργία και παρουσίαση ενός συστήματος άμεσης βαθμολόγησης πελατειακής ικανοποίησης (Customer Satisfaction-CSAT). To σύστημα αυτό, θα χρησιμοποιείται από Android συσκευές με ... -
Δημιουργία συστήματος διαχείρισης προσαρμοστικών μαθημάτων
(2014-11-27)Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) χρησιμοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης τόσο από εκπαιδευτικούς (υπολογιστική υποστήριξη της διδασκαλίας) όσο και από εκπαιδευόμενους (υπολογιστική υποστήριξη της ... -
Δημιουργία συστήματος εκμάθησης πληκτρολόγησης για άτομα με διάφορες αναπηρίες όρασης ή / και κινητικά προβλήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου εργασίας, σχεδίασα και υλοποίησα ένα σύστημα εκμάθησης πληκτρολόγησης στα ελληνικά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άτομα με διάφορες αναπηρίες όρασης, που πιθανώς πάσχουν και από κινητικά ... -
Δημιουργία συστήματος ηλεκτρονικού ιατρικού φακέλου με εμφάνιση εκτιμήσεων για κληρονομικές ασθένειες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)Είναι γεγονός ότι ο Ηλεκτρονικός Ιατρικός Φάκελος Ασθενούς αποτελεί μία σύγχρονη εφαρμογή πληροφοριακού συστήματος στο τομέα της υγείας, καθώς στην πράξη είναι επιτακτική ανάγκη η συγκέντρωση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου ... -
Δημιουργία σχολικού δικτύου υπολογιστών μέσω πολιτικών του ενεργού καταλόγου της Microsoft
(2013-10-14)Αυτή η εργασία αναλύει βήμα βήμα την δημιουργία ενός σχολικού δικτύου με βασικό εργαλείο υλοποίησης τις πολιτικές ομάδων του Ενεργού Καταλόγου της Microsoft. Αρχικά γίνεται αναφορά στα λειτουργικά συστήματα Windows και ... -
Δημιουργία τεχνητής ζωής (Artificial Life) σε ευφυή εικονικά περιβάλλοντα
(2011-09-26)Το θέμα με το οποίο ασχολείται η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή, είναι η υλοποίηση πολυ-πρακτορικού συστήματος σε τρισδιάστατο περιβάλλον κάνοντας χρήση της γλώσσας C++ σε περιβάλλον Visual C++ καθώς και του Matlab, ... -
Δημιουργία τουριστικού οδηγού για τον Δήμο Καρπενησίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διατριβής δημιουργήθηκε τουριστικός οδηγός που αφορά τον Δήμο Καρπενησίου και σε αυτόν παρουσιάζονται προτάσεις διαμονής στην πόλη Καρπενησίου και τα περίχωρα,εστίασης, ... -
Δημιουργία τρισδιάστατου ηλεκτρονικού παιχνιδιού στρατηγικής
(2010-05-19)Intelligent virtual environments become more and more clever and visually impressive. This also applies to one of their applications, computer games. They are a significant sector that constantly boosts the development of ... -
Δημιουργώντας μία αρχιτεκτονική meta-σύνδεση τεχνολογίας, χώρων και ανθρώπων – Στο meta-μουσείο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12)Η Πολιτιστική Κληρονομιά αντιπροσωπεύει έναν παγκόσμιο πόρο ανεκτίμητης αξίας και αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία όταν ενσωματώνεται στο ψηφιακό οικοσύστημα μιας έξυπνης πόλης. Κύριος στόχος είναι η διερεύνηση ενός ... -
Δίκτυα βαθιάς πίστης
(2014-09-30)Τα deep belief networks είναι ένας νέος τομέας στην επιστήμη της πληροφορικής, ο οποίος έχει αναπτυχθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αναπτύσσετε σταδιακά με ραγδαία, σημαντικά, καινοτόμα και πολύ χρήσιμα ... -
Δίκτυα και επικοινωνίες σε περιβάλλον ναυτιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)Οι ανθρώπινες δραστηριότητες στη θάλασσα επεκτείνονται και αποτελούν βασικό πυλώνα της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας στη σημερινή πραγματικότητα. Παράλληλα, τα επιτεύγματα της τεχνολογίας στον κλάδο της πληροφορικής ... -
Διάσχιση λαβυρίνθου με την χρήση τεχνητών νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία ευρεία περιγραφή των τεχνητών νευρωνικών δικτύων, έναν επιστημονικό κλάδο που έχει βρεί μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η θεματολογία υπάγεται στην περιοχή της Τεχνητής ...