Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Επιβλέποντα "Κουρεμένος, Αθανάσιος"
Αποτελέσματα 1-20 από 35
-
Social media marketing: η περίπτωση του Facebook
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές ... -
Αγοραστικές συμπεριφορές σε περιβάλλοντα Omnichannel
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Στην παρούσα έρευνα, στόχος είναι η περιγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε πανκαναλικά περιβάλλοντα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο κυρίως ενότητες , το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Σε πρώτο επίπεδο ... -
Ανάλυση του Πειραιά σαν προορισμός κρουαζιέρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η εργασία αυτή, η οποία φέρει τον τίτλο «Ανάπτυξη ειδικών τουριστικών προορισμών: η περίπτωση των Λιχάδων - Λιχαδονήσια», διεκπεραιώθηκε στο πλαίσιο του Γ' εξαμήνου της φοίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος ... -
Αναπαραγωγή, χαρακτηριστικά και επιδράσεις της ατμοσφαιρικής μουσικής στα λιανεμπορικά καταστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η ακαδημαϊκή βιβλιογραφία βρίθει ερευνών και αναφορών σχετικά με τις ευεργητικές επιδράσεις της μουσικής στα συναισθήματα, τις αντιλήψεις, τις στάσεις και εν τέλει στη συμπεριφορά των πελατών ενός καταστήματος απέναντι ... -
Αξιολόγηση ξενοδοχείων (Tripadvisor) και λήψη αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στις μέρες μας παρατηρείται η όλο και συνεχώς αυξανόμενη χρήσης των social media σε κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθούν social media που απευθύνονται σε κάθε χρήστη είτε αυτός θέλει να ... -
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ... -
Έρευνα τουρισμού κρουαζιέρας στην Κέρκυρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει τον τουρισμό κρουαζιέρας στον Κέρκυρα. Η βιβλιογραφία που αναζητήθηκε με σκοπό την κάλυψη του συγκεκριμένου θέματος αφορούσε την ιστορική αναδρομή του τουρισμού, της κρουαζιέρας, ... -
Ειδικές μορφές τουρισμού : η περίπτωση της Μεθώνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (Δ.Ε) εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών, του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)», του Τμήματος Οργάνωσης και ... -
Επαγγελματικός τουρισμός: "η περίπτωση ενός ξενοδοχείου πόλης"
(2013-10-29)Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αναλυθεί ο επαγγελματικός τουρισμός και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του. Επίσης, στόχος είναι η μελέτη αυτής της ειδικής κατηγορίας τουριστών. Θα ακολουθήσει εμπειρική μελέτη, με διεξαγωγή ... -
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ... -
Επιλογή τόπου εγκατάστασης σημείων λιανικής πώλησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1998)Στην σημερινή εποχή, οι οξείες ανταγωνιστικές συνθήκες απαιτούν την λήψη μιας σειράς κρίσιμων αποφάσεων για την επιχείρηση χωρίς την δυνατότητα ή την ευκαιρία διόρθωσης τυχόν εσφαλμένων επιλογών παρά μόνο με μεγάλο κόστος. ... -
Η Αθήνα ως city break προορισμός
(2013-06-10)Στο πρώτο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά στις τάσεις του τουρισμού, όπως διαμορφώθηκαν σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο το 2008-2009. Στη συνέχεια, περιγράφονται αναλυτικά οι κυριότερες πηγές αγορών της Ευρώπης, οι ... -
Η ποιότητα υπηρεσιών στη διαδικασία πωλήσεων και ο ρόλος του πωλητή 'Ερευνα στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014) -
Η προώθηση πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ: καταγραφή της προώθησης πωλήσεων στο βιομηχανικό μάρκετινγκ και στο μίγμα προώθησης και επικοινωνίας, όπως παρουσιάζεται στη διεθνή βιβλιογραφία και περιγραφή της θέσης της στην ελληνική βιομηχανική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η εργασία αυτή πραγματεύεται την Προώθηση Πωλήσεων στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, αναλύοντας την σχετική σημαντικότητα και εφαρμογή των προωθητικών εργαλείων πώλησης στις βιομηχανικές αγορές, ιδιαίτερα σε σχέση με την προσωπική ... -
Κρητική διατροφή και ποιοτικός τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την κρητική διατροφή ως μέσο για την αναβάθμιση και αύξηση του ποιοτικού τουρισμού στην Κρήτη. Παρατίθενται αρχικά, στοιχεία για την ιστορία της κρητικής διατροφής ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...