Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 795-814 από 3315
-
Έξυπνα πανεπιστήμια : μελέτη περίπτωσης Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τα έξυπνα πανεπιστήμια, εστιάζοντας στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς ως μελέτη περίπτωσης. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να υποβάλλει ορισμένες εποικοδομητικές προτάσεις, ... -
Έρευνα αγοράς για τα πλαστά cd στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(2003-12-01)Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε αφορά στην αγορά πειρατικών προϊόντων που πραγματοποιούν οι φοιτητές του πανεπιστημίου Πειραιώς. Δείγμα αποτέλεσαν όλοι οι φοιτητές καθώς και οι μεταπτυχιακοί. Η συλλογή των στοιχείων έγινε ... -
Έρευνα αγοράς για τον καφέ στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
(2003-12-01)Η εν λόγω διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται το ρόφημα του καφέ. Αφού γίνει μια ιστορική αναδρομή στην πορεία του καφέ από την αρχαιότητα έως σήμερα, θα ακολουθήσει ένα εισαγωγικό κομμάτι προκειμένου να γίνει μια γνωριμία ... -
Έρευνα αγοράς της νήσου των Κυθήρων ως τουριστικού προορισμού των ελλήνων τουριστών
(2008-01-28)Τα Κύθηρα είναι ένα νησί που βρίσκεται στα νοτιοανατολικά της Πελοποννήσου και, όπως θα διαπιστωθεί από την ανάλυση των πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων, παρά τις αναμφισβήτητες φυσικές καλλονές του δεν έχει αναπτύξει ... -
Έρευνα για τα τυχερά παίγνια στην Ελλάδα καθώς και δημογραφκά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των πιθανώς εξαρτημένων παικτών
(2003-12-01)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσουμε ορισμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά ,αλλά και μορφές συμπεριφοράς των ατόμων που πιθανώς είναι εξαρτημένα από τον τζόγο. Αποφασίσαμε να κάνουμε την έρευνα αυτή με την χρήση ... -
Έρευνα για τις στεγαστικές συνθήκες των Ελλήνων
(2011-10-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο την μελέτη και την ανάλυση των στεγαστικών συνθηκών στην Ελλάδα και την διερεύνηση όλων εκείνων των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή πρώτης κατοικίας και πως αλληλεπιδρούν ... -
Έρευνα γνώμης για την ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων που έχουν παιδιά στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σχετικά με την ιδιωτική εκπαίδευση στη Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκε η άποψή τους για μια σειρά ... -
Έρευνα και ανάπτυξη προτάσεων marketing εξαγωγών στον τομέα των συστημάτων σκίασης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Το διεθνές εμπόριο θεωρείται ως κάτι πολύ σημαντικό, ιδίως για τις αναπτυσσόμενες χώρες, καθώς μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της απασχόλησης και να παρέχει πολύτιμο πεδίο ανάπτυξης των εξαγωγών. Τις τελευταίες δεκαετίες ... -
Έρευνα μάρκετινγκ στον τουρισμό σε περίοδο πανδημίας: η περίπτωση της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση του τουριστικού περιβάλλοντος στο νησί της Νάξου και της θέσης που κατέχει στην αντίληψη των τουριστών. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ότι διεξάγεται την περίοδο ... -
Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου
(2007-11-26)Το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών είναι ένας πολυδιάστατος κλάδος στον οποίο πρέπει η χώρα μας να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα αν θέλει να βελτιώσει την εικόνα της και να επιβιώσει στον εντεινόμενο διεθνή ανταγωνισμό της ... -
Έρευνα μάρκετινγκ φαρμακευτικής εταιρίας: έρευνα αγοράς για τη διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι ιατροί από τις ομάδες πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι φαρμακευτικές εταιρίες, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό εδώ και δεκαετίες, με ηθικούς και νομικούς περιορισμούς, πλέον περιλαμβάνει και ένα δυσχερές οικονομικό τοπίο. Υπό αυτές τις συνθήκες ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα
(2007-01-23)Κύριο σκοπό διεξαγωγής της έρευνας αποτέλεσε ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων οι οποίοι επηρεάζουν τις διαθέσεις, αντιλήψεις και προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά τρόφιμα. Για την επίτευξη ... -
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των νέων ανδρών σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος του προσώπου : ανάλυση του κλάδου των καλλυντικών και της αγοράς των ανδρικών δερμοκαλλυντικών : συνέντευξη σε στελέχη της αγοράς και σε δυνητικούς καταναλωτές
(2007-09-03)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια ερμηνείας της αγοραστικής συμπεριφοράς του άνδρα καταναλωτή απέναντι στα προϊόντα περιποίησης του δέρματος του προσώπου. Επιπλέον, στόχος αυτής της έρευνας είναι η εξέταση της ... -
Έρευνα τουρισμού κρουαζιέρας στην Κέρκυρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει τον τουρισμό κρουαζιέρας στον Κέρκυρα. Η βιβλιογραφία που αναζητήθηκε με σκοπό την κάλυψη του συγκεκριμένου θέματος αφορούσε την ιστορική αναδρομή του τουρισμού, της κρουαζιέρας, ... -
Έρευνα τουριστικής αγοράς σε ένα ιαματικό κέντρο της Ρουμανίας : Lacu sarat
(2007-05-24)Η διπλωματική εργασία : Έρευνα τουριστικής αγοράς σε ένα ιαματικό κέντρο της Ρουμανίας :LACU SARAT υποβλήθηκε στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς ως μέρος των απαιτήσεων για την ... -
Εγγύς τουρισμός και ψυχολογική απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η έννοια του εγγύς τουρισμού και της ψυχολογικής απόστασης, καθώς και πως αυτά τα δυο φαινόμενα επηρεάστηκαν από την πανδημία του COVID-19 που έπληξε όλο τον κόσμο. ... -
Εθνικά βραβεία ποιότητας
(2005-12-10)Παρακολουθώντας την έντονη δραστηριότητα πολλών χωρών προς την υιοθέτηση εθνικών βραβείων ποιότητας και κυρίως στον ευρωπαϊκό χώρο όπου ανήκει η Ελλάδα, είναι έκδηλη η έλλειψη ενεργούς συµµετοχής της χώρας µας στις διεθνείς ... -
Εθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής ... -
Εθνκές κουλτούρες και επιχειρηματική δραστηριότητα : παρουσίαση των διαφόρων που παρατηρούνται κατά την άσκηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, ανάλογα με την εθνική προέλευση του επιχειρηματία
(2006-08-02)Σκοπός της εργασίας είναι ο εντοπισμός των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που παρουσιάζει η επιχειρηματική δραστηριότητα σε σχέση με την εθνική κουλτούρα των επιχειρηματιών που την ασκούν. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν ... -
Ειδικά ζητήματα εταιρικής διακυβέρνησης - εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-05-19)Η εταιρική διακυβέρνηση είναι ένα σύνολο πρακτικών και μεθόδων που υιοθετεί η εκάστοτε επιχείρηση προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαφάνεια των οικονομικών πληροφοριών, η αποδοτικότητα, η προστασία των συμφερόντων των ...